AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Dine foreldre, besteforeldre, kjæreste, kolleger, barn, venner? Hvordan føltes det? Og hvordan gikk det med dem du smittet? Hvordan føltes det for deg at det var akkurat du som var skyld i at de ble syke? Anonymkode: f150c...0eb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Nei vi har ikke smittet hverandre men vi har blitt smittet på hver vår kant med noen måneders mellomrom. Anonymkode: 9af38...fcf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Nei, hatt et minimum av nærkontakter og verken blitt syk eller smittet noen. Men hvor kommer dette fra at man må føle skyld for å smitte noen? Hvert normale år dør mange hundre av influensa og andre smittsomme sykdommer her til lands, men jeg har aldri hørt noen ha dårlig samvittighet for det? Frem til nå har man tenkt at dette er en del av livet, og at sykehjemspasienter nok heller vil ha besøk enn å isolere seg totalt mot omverden. Anonymkode: fd016...e5f
GammelKaktus Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Nei, har ikke blitt smittet eller smittet noen så vidt jeg vet. Noen garanti har man aldri.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Nope, men familien min kunne fint ha smittet meg. men jeg tror jeg må være immun. Hadde ikke følt noe annerledes enn om jeg hadde smittet dem med forkjølelse, altså tenkt at det var litt leit men det var det. Med mindre jeg hadde løyet om mitt sosiale liv så de trodde jeg var tryggere å omgås enn jeg faktisk var, da hadde jeg følt meg helt jævlig. Men hvis ikke så trenger ikke de at jeg leker overformynder for dem. Anonymkode: 83596...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå