Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk jobbtilbud som 100% vikariat som saksbehandler på kundesenter i 3 måneder og mitt spørsmål er: er det greit med 206kr timen ? Eller er det lite? Hva har dere som jobber med lignende?

Jeg har ikke relevant utdanning eller erfaring.

Anonymkode: 2b9e5...cff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ingenting om hvor gammel du er, men med tanke på at du ikke har erfaring innen kundeservice tenker jeg at dette er god lønn.  Jeg har flere års erfaring innen kundeservice og har opplevd at vikarbyråer har forsøkt å "friste" med kundeservice jobber som betaler 170 kr i timen, da jeg har sagt blankt nei. 

Anonymkode: e76ad...2fc

Skrevet

Hvis du ikke har relevant erfaring eller utdanning så er dette en knallgod lønn. Jeg har ikke vært borti lignende. 

Jeg samtlige lønninger jeg har hørt om i det jeg tror er lignende og tilsvarende yrker og bedrifter lå på godt godt under 200kr. 160-175 var de jeg så på i 2020

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjener mer som ufaglært i butikk. Men da har jeg også lengre ansiennitet. 

Anonymkode: 654e3...e52

AnonymBruker
Skrevet

Takk for raskt svar 😊

Jeg er snart 30år og har lett etter jobb en stund, så godt å høre at det er en grei lønn.

Var litt usikker på hva som er vanlig innen dette feltet da jeg kommer fra barnehagesektoren. Og iforhold til den tidligere lønna blir den nye et greit hopp opp i timeslønn.

Tenkte kanskje jeg burde prute den mer opp, men vet ikke helt hvordan og om det er vits🙄

Anonymkode: 2b9e5...cff

AnonymBruker
Skrevet

hvis du vil opp i lønn ville jeg unngått pruting 😛 

Anonymkode: 654e3...e52

AnonymBruker
Skrevet

Det er ett tre måneders vikariat, jeg hadde ikke lagd noe oppstyr ut av det der. 

Anonymkode: b0251...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...