Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Jeg er 80 modell. Det er Sigrid også. Og ingen av oss er nesten 50😁😁😁

Max uheldig for Tønne å få slag så ung :(

Anonymkode: 095bb...765

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43. Tenker russeguttene i nabolaget virkelig begynner å skamme seg hvis jeg tar på meg russedressen fra 96 og kauker at de har små peniser.

For da er det ikke JEG som virker som en sosialt tilbakestående nepe. Niks!

Anonymkode: 6dd55...849

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 43. Tenker russeguttene i nabolaget virkelig begynner å skamme seg hvis jeg tar på meg russedressen fra 96 og kauker at de har små peniser.

For da er det ikke JEG som virker som en sosialt tilbakestående nepe. Niks!

Anonymkode: 6dd55...849

Neida, du er chill. Og blir sikker invitert med på rulling. Alder er bare et tall vet du, særlig for 18 åringer.

Anonymkode: c7401...712

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Max uheldig for Tønne å få slag så ung :(

Anonymkode: 095bb...765

Hun har ikke hatt slag:) Hun hadde hjernesvulst. Og komplikasjoner under operasjonen gjorde henne lam i den ene delen av ansiktet.  

Endret av Hannah80
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, hva er dommen?

Anonymkode: 10560...a43

Desperate oppmerksomhetssøkende  patetiske kjerringer. Stakkars menn, unger og foreldrene deres. Dette var bare pinelig 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusvik viste frem stjålet penisbilde av Kåre Coneradi på hennes tv-program på NRK3. 

Tusvik er dama på 40+ som er mindre moden enn de minst modne russeguttene. 

Anonymkode: f8191...9d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sorry, jeg tok feil. Dette er engasjert ungdom som står opp for jentene. Guttene kommer nok til å skamme seg.

Er det ikke humor da? 

Anonymkode: dcfb5...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke humor da? 

Tror du dette egner seg for en komipris?

AnonymBruker
Skrevet
Nor skrev (5 minutter siden):

Desperate oppmerksomhetssøkende  patetiske kjerringer. Stakkars menn, unger og foreldrene deres. Dette var bare pinelig 

Ikke vær så hard da. Blir det for mye av dette kommer Tusvik til å skrive i Dagsavisen om hets, trakassering og mobbing på nettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke humor da? 

Er vel like mye humor det her som alle russesangene som handler om at alle russejentene er dumme horer. Ha ha.

Anonymkode: 78d6e...c3d

Skrevet

Har ikke hørt den, og ser ikke noen grunn til at jeg noen gang kommer til å høre den heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du dette egner seg for en komipris?

Må all humor vinne komipris? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Nor skrev (10 minutter siden):

Er det noen sønner involvert...?

Anonymkode: 10560...a43

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (20 minutter siden):

Jeg er 80 modell. Det er Sigrid også. Og ingen av oss er nesten 50😁😁😁

I russens øyne så er vi oldis, 40 eller 50 har lite å si. Russejentene ser definitivt ikke opp til Tusvik og Tønne, dette blir bare cringe for dem. 

At 40-åringer i 2021 tror de er like kule som for 20 år siden, og at de tror de fortsatt er relevante for ungdommmen, vel, det er en annen sak. 

Anonymkode: 7c198...7b4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke vær så hard da. Blir det for mye av dette kommer Tusvik til å skrive i Dagsavisen om hets, trakassering og mobbing på nettet.

Du kjenner lite til dem, hvis du faktisk tror dette. Disse damene blir ikke krenket så lett. Av og til leser de opp hets og stygge kommentarer om seg selv på podcasten sin. Og de ler seg halvt ihjel. 

• Liker 4
Skrevet

I russens øyne så er vi oldis, 40 eller 50 har lite å si. Russejentene ser definitivt ikke opp til Tusvik og Tønne, dette blir bare cringe for dem. 

At 40-åringer i 2021 tror de er like kule som for 20 år siden, og at de tror de fortsatt er relevante for ungdommmen, vel, det er en annen sak. 

Anonymkode: 7c198...7b4

Har vært på flere ulike show med Tusvik og Tønne. De har MANGE fans på 18-19 år:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må all humor vinne komipris? 

Nei, men jeg spurte deg om DU trodde det egner seg til komipris.

AnonymBruker
Skrevet

På tide at det kom et motsvar til de russesangene som er mest vanlig 🙌 

Anonymkode: 8ecd1...c6a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Nor said:

Absolutt. Men de har opplevd pinligere ting enn russelåter. For noen år siden gikk moren til Tønne ut i media og fortale om at mannen hennes var utro mens hun var på sykehuset med hjernedrypp. Neppe noe gøy for barna. 

Skrevet

Absolutt. Men de har opplevd pinligere ting enn russelåter. For noen år siden gikk moren til Tønne ut i media og fortale om at mannen hennes var utro mens hun var på sykehuset med hjernedrypp. Neppe noe gøy for barna. 

Moren til Tønne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...