AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Når er baby mister navlestumpen så får man et spesielt mønster inni navlen. Noen som vet hvordan det blir slik? Former kroppen det selv på den måten eller blir det gjort på sykehuset? Navlen min ser ut som en sol, mens jeg har sett at andres navler har andre mønstre og uttrykk. Er navlen som et fingeravtrykk? Anonymkode: 6c801...06b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Ingen som har født baby som vet? Anonymkode: 6c801...06b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Hva mener du at sykehuset skal gjøre? Stumpen faller jo av av seg selv så det er jo tilfeldig hvordan arret gror. Anonymkode: c5332...58a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du at sykehuset skal gjøre? Stumpen faller jo av av seg selv så det er jo tilfeldig hvordan arret gror. Anonymkode: c5332...58a 👆🏻 Anonymkode: e035f...a95
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du at sykehuset skal gjøre? Stumpen faller jo av av seg selv så det er jo tilfeldig hvordan arret gror. Anonymkode: c5332...58a Jeg bare lurte på hvordan navlen blir de forskjellige mønstrene. Trodde kanskje sykehuset sydde eller noe. Jeg må jo få lov å spørre... Anonymkode: 6c801...06b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg bare lurte på hvordan navlen blir de forskjellige mønstrene. Trodde kanskje sykehuset sydde eller noe. Jeg må jo få lov å spørre... Anonymkode: 6c801...06b De klipper bare av navlestrengen. Men en liten del sitter fortsatt fast i navelen og faller av seg selv. Anonymkode: 29ca7...b2d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Det har i hvert fall ingenting å gjøre med hva som skjer på sykehuset. De kutter jo ikke inne i navlen, de lar det være en stump igjen der. Om det er genetisk eller tilfeldig hvordan navlen blir seende ut vet jeg ikke, men det er i hvert fall ikke sykehuset som påvirker det. Anonymkode: e2371...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå