Gå til innhold

Er sexy filipinske, indonesiske og thailandske jenter attraktive for norske menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I tjue-åra altså?

Anonymkode: 478f2...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer er attraktive for menn. Nasjonalitet er underordnet. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

I tjue-åra altså?

Jeg tror mange norske menn foretrekker de en norske kvinner ihvertfall..

Anonymkode: f71a1...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For sex ja. For forhold nei. 

Anonymkode: be22e...346

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å fetishisere bestemte etnisiteter. Det er mennesker du snakker om.

Anonymkode: 5b9d1...789

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, definitivt TS ! Jeg synes egentllig de er langt mer attraktive enn norske. Jeg drømmer egentlig og ei flott asiatisk dame, men det er jo så innmari mye fordommer rundt forbi. Ikke det at jeg bryr meg, og ikke vet jeg helt hvor jeg skal finne en heller. 

Anonymkode: b98d9...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om menn syns at sexy kvinner er sexy? For et spørsmål 🤣🙈

... Men ja, dette er vel bare nok en tråd som skal få norske kvinner til å føle seg mindreverdige og ekle.

Anonymkode: ead7a...8e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

I tjue-åra altså?

Sexuæy jenter i tjueåra er sexy uansett nasjonalitet. Så selvsagte er er de også det. 

AnonymBruker
Skrevet

Er sexy jenter attraktive for norske menn? Merkelig spørsmål. 

Anonymkode: 82948...9c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg hører, er:  «De damene kan ikke å si R og de har så god humor, hun ene sa:  mannen min sa jeg ikke må si purreløk!»

Altså. Fy faen for et perverst og jævlig kvinnesyn... 

Anonymkode: 74f9c...8a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexy kvinner er ikke sexy. Alle vet jo det. 

Anonymkode: df09d...f7a

AnonymBruker
Skrevet

Klart de er, men enkelte vil jo forvente kulturkræsj og derfor styre unna.

Anonymkode: 551e5...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Norske menn foretrekker etnisk norske kvinner som førstevalg. De mennene som ikke har sjans på etnisk norske kvinner går over til andre kulturer. Simple as that. 

Anonymkode: dd22e...c22

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Norske menn foretrekker etnisk norske kvinner som førstevalg. De mennene som ikke har sjans på etnisk norske kvinner går over til andre kulturer. Simple as that. 

Anonymkode: dd22e...c22

Snakk for deg selv. Siden det er flest norske rundt oss er det rett og slett statistikk mest sannsynlig å bli sammen med en norsk. Man blir sammen med en av de som finnes rundt en. 

Det er like mye problemer med norske partnere, det vitner KG om

• Liker 1
Skrevet

Har snakket med en del utlendinger opp gjennom årene (folk utlandet altså, ikke type tredjegenerasjonsinnvandrere i Norge), både over nett og i gjennom studier, og egentlig landet på at jeg ofte ikke har spesielt mye til felles med kvinner fra Sørøst-Asia. Europeere og Latin-Amerikanere går helt fint, Japanere og Koreanere sånn rimelig bra, men erfaringsmessig er kvinner fra Filippinene og Thailand veldig fokusert på hjem og familie, noe jeg absolutt ikke er.

Har matchet med en håndfull på Tinder og slikt, og får stort sett null respons om jeg spør dem om hvilke forfattere de leser eller hvilke regissører de liker. Musikk, da går det i lokal listepop. Om de spør meg om noe, går det i hjem, jobb, og familieplaner. Det hender det går an å snakke litt om mat, men ellers er det lite kulturelt å hente.

Mange er jo pene, og kommer fint overens med folk derfra sosialt, men jeg er rimelig sikker på at et forhold er ganske usannsynlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Sexy kvinner er alltid attraktiv, uansett. Dessuten så er det mange som synes at asiatiske kvinner generelt er pene, fordi de er lave, har mørkt slett hår, er beskjeden og er ofte sjarmerende. Asiatiske kvinner oser femininitet. Og nei, nå snakker jeg ikke om underdanighet. For det er noe annet enn høye Kari Nordmann, med blondt hår, fillers og tatoveringer, som eksponerer halve livet på sosiale medier og fremstår som pro-feministisk tvers over. I tillegg har faktisk asiatiske kvinner noe for blonde menn. Det mener de er like attraktivt på samme linje som om at norske kvinner liker menn med sør-europeiske trekk, herav høy, mørk og mystisk. 

Sånn er det. Menn liker femininitet og kvinner maskulinitet. Derav er asiatiske kvinner tiltrekkende for norske menn. 

Anonymkode: e04d7...09b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...