AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg fikk for noen uker siden noe jeg trodde bare var en kvise på underleppa. Den ble ganske plagsom og når den ble gul klemte jeg på den/dro av litt løst hud og den ble borte. Nå har jeg blitt tørr og rød rundt leppene og regner med dette er munnsår?? Kommer dette av amming? Er det noen forholdsregler jeg bør ta annet enn nøye håndvask? Har en baby på 3 mnd og vet dette er smittsomt. Er det farlig for baby eventuelt? Anonymkode: e2d67...c35
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Hvis det er herpes munnsår så kan det være svært farlig for baby, så ville vært ekstra forsiktig sånn i tilfelle. Anonymkode: 6a160...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Hvor forsiktig? Unngå amming og all kontakt?? Anonymkode: e2d67...c35
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor forsiktig? Unngå amming og all kontakt?? Anonymkode: e2d67...c35 Unngå kyssing bare og vask hendene godt før du tar på barnet. Altså unnngå å ta på munnsår og så på baby uten å vaske. Anonymkode: 6a160...ee7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå