Gjest Hipparchia Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har alltid hatt grei størrelse på puppene, men etter jeg ble gravid har de est ut. De er selvfølgelig også veldig ømme. Når jeg løper så må jeg holde enten puppene eller i sportsbhen for å gi nok støtte til at det ikke skal være vondt. Jeg har vanlige sportsbher fra blant annet nike og mxdc. Dette er klassiske sportsbher uten fôring. Disse har alltid fungert før, men jeg må tydeligvis legge de på hylla de neste månedene. Noen som har tips til gode sportbher som gir såpass støtte at puppene ikke beveger seg når jeg løper?
Sequoia Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 (endret) Anita momentum uten bøyle er fantastisk! Holder nede også, så de ikke spretter oppover. Og har bh-justering så den kan slakkes/strammes/sette på bh-extender etterhvert. Endret 1. juni 2021 av Sequoia
Kicki_90 Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Jeg endte opp med dobbelt lag med sportsbh i perioder, det var det eneste som holdt puppene godt nok på plass når de var på det ømmeste.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Jeg brukte også dobbel lag sportsbh under graviditeten Anonymkode: a434d...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå