AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Noen som har noe som hjelper asap ? 😅 kan omtrent ikke gå, å da er jeg omtrent på gråten. Har ofte en del vondt men i dag plutselig var det x100! hjelper litt å gå med bena kjempe spredt , og å sitte på yoga ball...men må ned trapper for å komme meg på do å trenger å kunne bevege meg. hjelp 😂 Anonymkode: bce32...9bc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Uff, føler virkelig med deg! Jeg kunne også ha dager hvor det var helt krise. For min del fungerte ikke noe, jeg måtte bare slappe av så mye som mulig, så gav det seg som regel en del til neste dag. Bit tennene sammen og ikke belast mer enn nødvendig!<3 Anonymkode: f739c...2dd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff, føler virkelig med deg! Jeg kunne også ha dager hvor det var helt krise. For min del fungerte ikke noe, jeg måtte bare slappe av så mye som mulig, så gav det seg som regel en del til neste dag. Bit tennene sammen og ikke belast mer enn nødvendig!<3 Anonymkode: f739c...2dd ❤️❤️ Anonymkode: bce32...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå