AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hei, Jeg er bare i svangerskapsuke 10 med andremann nå. I første svangerskap fikk jeg smertefull bekkenløsning rundt uke 26. Holdt meg i full jobb frem til uke 33 med minst 15000 skritt om dagen på jobb. Fikk en uheldig vridning i bekkenet og slepte beinet etter meg siste dagen før sykemelding. For en uke siden falt jeg i trappa. Slo rumpa, ankelen og underarmene ganske kraftig men landet heldigvis bakover. Nå har jeg en intens sviende følelse på baksiden av bekkenet, på ene siden av rumpa. Stråler ned i låret. Samme type smerte som da jeg sykemeldte meg sist. Men jeg klarer å gå forholdsvis normalt bare jeg biter tennene sammen. Men jeg klarer ikke skyndte meg, da blir smerten for intens. Tror det er bekkenlåsning siden smerten sitter bak. Er det noen som har erfaring med dette, særlig såpass tidlig i svangerskapet? Oppsøkte dere behandling for å kunne holde lengst mulig ut i jobben? Isåfall hvor hyppig og hjalp det? Takknemlig for svar ☺️🙏 Anonymkode: 0edd5...db5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Kiropraktor og/eller fysio! Du trenger ikke gå rundt med smerter hvis dette kommer fra et fall er det best å sjekke det ut. Anonymkode: 3da44...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå