GÃ¥ til innhold

Menn, hva liker dere i senga? Og tips til suging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn, hva liker dere i senga? Trenger litt tips og triks😅 Tenker spesielt på suging. Jeg vet at menn er forskjellige og liker forskjellige ting. Men hva liker DU? Jeg vet at det å prate med partneren er en god ting (og har gjort det før), men syntes det er litt mer spennende hvis jeg prøver meg frem med forskjellige ting. Vil gjerne bli enda bedre på suging så jeg spør her så jeg kan få ideer til hva jeg kan prøve ut da jeg ikke er så veldig kreativ 😅🙈 Så ja, hvilke spesifike ting liker dere og skriv gjerne i rekkefølge hvis det er flere ting 😊 

-jente 25 

Anonymkode: acc31...826

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du snakke om med mannen du skal ha sex med :) 

SÃ¥ enkelt er det, antar du er en mann.

Anonymkode: c3a8e...6b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva liker DU? Anonymkode: acc31...826

Det forteller jeg ikke. Det er mitt privatliv.

Anonymkode: 4e75a...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Prat trengs ikke, et kroppsspråk som forteller at du elsker og nyter, både han og deg selv, er nok. 

Anonymkode: a7ac1...e7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det forteller jeg ikke. Det er mitt privatliv.

Anonymkode: 4e75a...d5e

Dette er et diskusjonsforum hvor sex og samliv hyppig diskuteres basert på erfaringer hver enkelt har. Om du ikke vil dele, så er det opp til deg. Bedre for deg å gå til en annen tråd istedet for å FORTELLE at du ikke vil dele. Sier seg selv...

Til ts: angående suging. Noen liker sakte, samme tempo andre motsatt etc. Noen liker at du bruker hånden samtidig som munnen. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: b1d7e...509

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn, hva liker dere i senga? Trenger litt tips og triks😅 Tenker spesielt på suging. Jeg vet at menn er forskjellige og liker forskjellige ting. Men hva liker DU? Jeg vet at det å prate med partneren er en god ting (og har gjort det før), men syntes det er litt mer spennende hvis jeg prøver meg frem med forskjellige ting. Vil gjerne bli enda bedre på suging så jeg spør her så jeg kan få ideer til hva jeg kan prøve ut da jeg ikke er så veldig kreativ 😅🙈 Så ja, hvilke spesifike ting liker dere og skriv gjerne i rekkefølge hvis det er flere ting 😊 

-jente 25 

Jeg hadde fortalt deg det ved dating eller ennda lenger. Vær nyskjerrig på den mannen du dater. Lytt til hva han sier, vil og hvilke lyder som kommer under veis. I det siste punktet så henter du også veldig mye info hvis du lytter og endrer etter lydbildet og hvordan reaksjonen blir. 

Jeg må faktisk skryte av deg som viser interesse for at mannen også skal nyte. Ta til deg det for det er ikke mange i denne gruppa. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Suging: Mye spytt, variere mellom lett vakuum og klassisk "ut og inn". Variere tempo. Massere "skrukken" samtidig (pleier å være stor suksess.) 

Være åpen for at han kanskje etterhvert ønsker å teste en finger i rumpa.. 😅 

Vise at du nyter selv. Ikke tenke på hvordan du ser ut osv, men la deg rive med. 

Anonymkode: 5aa9d...a44

Gjest Gyros
Skrevet (endret)

Vis entusiasme, start forsiktig med lett suging, bruk hele pålen i starten, slikk,  hold en hånd på pålen, den andre under pung/ eller anus, øk tempo, finn god rytme, konsentrer deg om hode og hold god rytme hele veien (ikke nøl) til mål. Hvordan du tar imot spruten er opp til deg.

Endret av Gyros
Skrevet

Så flott at du har lyst til å utforske litt. 💜

Jeg har samlet masse tips i en suge-guide. Det mest effektive tipset tror jeg er entusiasme. Og så er det egentlig bare å prøve seg frem basert på hans tilbakemeldinger. Da jeg samlet tipsene, var det en ting som ble veldig klart for meg: Menn liker forskjellige teknikker. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig deepthroat er deilig, litt lyder gjør det enda bedre. At du svelger hver dråpe er noe de fleste menn finner utrolig pirrende. Foretrekker analsex fremfor vaginalsex.

Anonymkode: 6aff9...d14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Skikkelig deepthroat er deilig, litt lyder gjør det enda bedre. At du svelger hver dråpe er noe de fleste menn finner utrolig pirrende. Foretrekker analsex fremfor vaginalsex.

Hvorfor anal fremfor vaginal? 

Anonymkode: 49b05...0fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

-jente 25 

Mitt beste tips er at du byr på deg selv, virker lett og leken, og viser at dette liker du. Eventuelt sørger selv for å like det ved å korrigere og instruere underveis. 

For ingenting er verre enn kvinner som ligger som potetsekker, eventuelt stiv av nerver, eventuelt ønsker å skjule mest mulig av seg selv, uten verken respons eller kjemi eller humør. Fryktelig tungt å forholde seg til slike. Jeg er tilpasningsdyktig så det holder, men når jeg ikke vet eller for respons på hva du liker så kommer man jo ikke langt. 

Når det gjelder suging så er tungebruken viktig. Sørg for å gni tungen under penishodet, langs stringen. Og ikke bruk tenner! 

Anonymkode: 43a63...ee2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor anal fremfor vaginal? 

Anonymkode: 49b05...0fc

Personlig preferanse. Jeg blir ekstra kåt av det og jeg digger å kunne kose med fitta mens jeg tar henne analt.

AnonymBruker
Skrevet

Blowjobs er aller best som pauseunderholdningen under analsex. Så dirty, så horete, så digg når man veksler fram og tilbake.

Anonymkode: 79a07...c79

AnonymBruker
Skrevet

For min del, runke og suge samtidig. Slikke på strengen. Og du MÅ tåle å få spruten i munnen, men du må ikke svelge selvsagt. Slutter du å suge å kun runker siste biten er orgasmen ødelagt.

Anonymkode: 94500...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...