Gå til innhold

Slipper meg mer løs når jeg har sex med elskere, flere som føler det slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg en elsker, vi møtes kun for sextreffene. Avtaler samme dag det skjer, ca 1 gang i uka maks. Da er jeg litt i "gang" psykisk allerede, vet når han skal komme innom å ta meg. Hele denne prosessen tenner meg som f*en, ukomplisert sex, så litt kos og nærhet etterpå såklart. Så er det ferdig, rett og slett :) Til man avtaler treff igjen. Slår meg mye mer løs, er med på fler ting. Er virkelig til stede under sexen, på en annen måte.

Har flere lengre forhold bak meg, der blir jo ikke ting så spennende i lengden.

Anonymkode: 00b0d...45a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg en elsker, vi møtes kun for sextreffene. Avtaler samme dag det skjer, ca 1 gang i uka maks. Da er jeg litt i "gang" psykisk allerede, vet når han skal komme innom å ta meg. Hele denne prosessen tenner meg som f*en, ukomplisert sex, så litt kos og nærhet etterpå såklart. Så er det ferdig, rett og slett :) Til man avtaler treff igjen. Slår meg mye mer løs, er med på fler ting. Er virkelig til stede under sexen, på en annen måte.

Det er vanlig å blir mer tent på det som er nytt og spennende (dessverre) - elskere eller ikke.

Anonymkode: a3394...66a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vanlig å blir mer tent på det som er nytt og spennende (dessverre) - elskere eller ikke.

Anonymkode: a3394...66a

Ja, så fant ut at 1 gang i uken er maksimalt :) Man trenger heller ikke vite alt om hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Men føler det blir sånn om man slutter å legge for mye i det med en gang. Lite forpliktelser gjør at man slipper seg mer løs. 

Anonymkode: 1b18e...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting slår den "forbudte og hemmelige" sexen. spenning, kåthet og begjær. I hvertfall for oss som klarer å skille mellom sex og kjærlighet/romantikk.

Anonymkode: 1489b...c15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Horeri er spennende.

Anonymkode: 7ae1d...535

• Liker 3
Skrevet

Bra en kan ha det bra med en elsker, men ville nok jobbet for å klare å ha det like bra og slippe seg løs med en fast partner. Høres ikke særlig trivelig ut å ende i et forhold der god sex og å slippe seg løs er forbeholdt andre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger vel litt i ordet "uforpliktende sex", alle andre hensyn enn selve sexen og nytelsen kan legges til side. Med den rette elskeren eller elskerinnen så kan det bli riktig så hett.

Sex med mangeårig partner kan fort kjøre seg inn i et spor som kan være vanskelig å komme ut av, hvor daglig kjemi, historisk kjemi og andre ting påvirker spillerommet for utfoldelse. Kanskje en elsker/elskerinne kan være en vitamininnsprøyting for både deg selv og forholdet.

Anonymkode: 1f2ab...71f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, en elsker er nok løsningen for meg ja. Trenger ikke kjæreste, har så mye annet i livet jeg bruker tid på.

Sex er faktisk viktig, må ikke skje hver dag. Men regelmessig, det øker livskvalitet og psykisk helse MYE :) Skulle ønske fler tok seg muligheten til dette som single,  å ha en de møter for sextreff.

Tipset er å ikke omgås ellers, da roter man det til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slår meg like løs med elskere som med faste partnere. Ser ingen grunn til å holde igjen på noe som helst med en kjæreste heller? Her er det full pakke, okke som ;).

Anonymkode: 3f060...793

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 13.38):

Tør du virkelig å ha elskere under denne pandemien? 

Jeg har vært notorisk utro i hele mitt voksne liv, med begge mine ektefeller, hvert forhold avslutter jeg etter tre til fire måneder, så går det et par måneder så finner jeg meg ei ny elskerinne. 

Men når pandemien brøt ut i mars i fjor så har jeg ikke vært så mye som mikroutro en gang. 

Kjenner det bruser i kroppen etter å "leve" livet igjen. Så snart jeg får den sprøyta. 

Anonymkode: f5269...cfc

• Liker 1
Skrevet

En elsker respekterer deg ikke, og det er veldig opphissende for mange kvinner. Stå på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for meg er det motsatt. Har sluppet meg løs og hatt deilig sex med ons og ffs, men ikke i nærheten så mye som i forholdet jeg er i nå. Det å ikke klare å slippe seg løs i et parforhold henger sammen med unnvikende tilknytningsmønster, så det kan kanskje være lurt å finne ut av hvilket tilknytningsmønster du har.

Anonymkode: c0716...88c

Skrevet

Den tenningen du skriver og opplever, er faktisk det som gjør det hele så deilig pirrende... blir jo steinkåt bare av tanken av å bli knullet i fillebiter med hærlig overraskende og utforskende sex. Dette er jo planlagt sex... planlagt sex i forhold fungerer ikke i det hele tatt. Har man bare opplevd generell normalsex, blir man ofte veldig overrasket over hvor mye deiligere sexen blir med en elsker. Det skal liksom ikke så mye til heller, kanskje er det fordi du føler deg mere elsket? Kanskje også fordi du vil knulle ut noen fantasier du har drømt om? Kanskje opplever du uforpliktende forhold mere avslappet i å boltre deg i uhemmet sex? Avslapping og føle seg begjæret og elsket, gir som regel bedre sex også...

Dette er jo noe jeg jobber for at det skal fungere med en evt. ny kjæreste. Det å kommunisere og være seksuelt frigjordt, respektere hverandre, få utdype og oppleve sine seksuelle fantasier... Jeg vet det er fullt mulig, men man må treffe på noen likesinnede med lik sexlyst og som er like tørste...

Ja, man er mere "tilstedet" og slår seg mere løs. Det er nøyaktig slik jeg er ved evt. et ONS. Man gjør det mest spektakulære og henter frem det beste i reportuaret, for at sexen og totalopplevelsen skal bli bra. Man vet aldri hvem man plutselig møter på, kanskje finner man til slutt sin erotiske sjel som overgår alt... da kan kirkeklokkene bare ringe så mye de vil, for da er jeg solgt😂❤️

Skrevet

Helt sant. Derfor burde det blir vanlig med åpne forhold der man kan ha sex med hvem man vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...