Gå til innhold

Kan man reise til tyskland med båt og slippe karantene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et spørsmål jeg oppriktig lurer på er om man kan reise til Tyskland uten at man må i karantenehotell osv. må man ta test på båten evt? Er det noen som vet? Jeg finner ingen informasjon på nett om reising via båt.

Anonymkode: 6c4f4...a9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke gå i land i Tyskland, og for å ta båten, må du enten være vaksinert, eller vise til negativ ckorona test tatt nylig. Da må du ikke på karantenehotell.

Anonymkode: a7a4d...248

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får ikke gå i land i Tyskland, og for å ta båten, må du enten være vaksinert, eller vise til negativ ckorona test tatt nylig. Da må du ikke på karantenehotell.

Anonymkode: a7a4d...248

Går jo båt med mulighet for hotell i byen i bestillingen? Så tydeligvis går det an? Ja, var jo det jeg spurte om - om man måtte ta test på båten!

Skrevet

Hva har dette med vennskap og sosiale relasjoner å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Går jo båt med mulighet for hotell i byen i bestillingen? Så tydeligvis går det an? Ja, var jo det jeg spurte om - om man måtte ta test på båten!

Du MÅ TA TEST PÅ LAND OG FØR DU REISER !

Anonymkode: 9a75b...ac7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du MÅ TA TEST PÅ LAND OG FØR DU REISER !

Anonymkode: 9a75b...ac7

Ja, da kan man reise dit uten karantenehotell da?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I det øyeblikket du går i land i Tyskland og skal oppholde deg der er det de til enhver tid gjeldende tyske karantenereglene som gjelder der. Om du må på karantenehotell ved hjemkomsten til Norge (som du foreløbig ikke kan gjøre med båt) kommer an på hvordan reglene er da. Hvordan du reiser er irrelevant. For øvrig står det masse på fergeselskapets nettsider.

Endret av Daria
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, da kan man reise dit uten karantenehotell da?

Det er ikke karantenehotell i Tysklamd, dette er noe Norge driver med. Ta en test før du reiser så er du fri. 

Anonymkode: 90ff1...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...