Gå til innhold

Vil produksjonen gå ned av at babyen sover over natta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen viser plutselig tendens til å sove gjennom natta 😮 Deilig, men blir litt bekymret fordi det da går så mange timer mellom amminger. Bør jeg vekke den for å amme? Evt. amme i søvne? Eller er det greit å vente til babyen våkner og sier ifra om sult?

Anonymkode: c0751...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å vente til babyen sier i fra 😊 Vår første sov også natten gjennom fra tidlig, jeg hadde ikke noe mindre melk da enn med nr to som absolutt ikke sov natte gjennom. 

Anonymkode: d41c6...3d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår baby sov nesten natten igjennom fra første uka. Noen netter ammes det 3 ganger, andre 1. Noen ganger ikke før morgenen igjen. Men ikke mistet/fått mindre melk av den grunn😊

Anonymkode: 89c86...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så inderlig misunnelig 🙈 jeg hadde glatt latt baby sove om hn gjorde det. Melkeproduksjonen går opp om natten, men i og med at baby sover så har hn nok ikke behov for mer mat, og melka justeres etter baby. 

Det kan fort snu, sov mens du kan. Eller du er heldig og har et barn med godt sove hjertet generelt! 

Anonymkode: d5ae5...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er så inderlig misunnelig 🙈 jeg hadde glatt latt baby sove om hn gjorde det. Melkeproduksjonen går opp om natten, men i og med at baby sover så har hn nok ikke behov for mer mat, og melka justeres etter baby. 

Det kan fort snu, sov mens du kan. Eller du er heldig og har et barn med godt sove hjertet generelt! 

Anonymkode: d5ae5...012

Hehe, det har bare skjedd et par ganger foreløpig så litt tidlig å feire 😛 Babyen er 3mnd.

Anonymkode: c0751...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...