AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg surra med pillen (hadde sex i tidsrommet), sluttet helt på pillen og har enda ikke fått mens. Når kan jeg forvente mens? Merker ingen tegn på graviditet, men blir jo litt stressa når mensen ikke kommer Anonymkode: eefd8...631
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Fra første dag man slutter med pillen til 6 mnd er normalt har jeg hørt. Anonymkode: 1bdfb...5ac
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Du kan forvente at mensen er tilbake alt fra en uke til seks måneder etter pilleslutt. Kanskje ett år. hvis du er redd for graviditet må du ta en test. Det er ingen vei utenom det.... Anonymkode: 56266...c7f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan forvente at mensen er tilbake alt fra en uke til seks måneder etter pilleslutt. Kanskje ett år. hvis du er redd for graviditet må du ta en test. Det er ingen vei utenom det.... Anonymkode: 56266...c7f Takk for svar ❤️ Akkurat nå fikk jeg veldig lys rosa «mens» , usikker på om det er mensen som kommer eller hva det er. Håper egentlig litt på at jeg er gravid, jeg 🥺❤️ Anonymkode: eefd8...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå