AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 15 år....bør jeg gå? Vi har barn.før jul møtte han ei på nett. Ble aldri noe der.ikke noe møte osv.men perverst på nett,han ville avslutte forholdet.tøff tid for meg var. Jeg reagerte på bilde han hadde skrevet ,kor fine øyne ei hadde,han sa: ja kansje ikke du har det.ser du ikke noe fint i meg sa jeg og han sa nei. så ville han prøve igjen og forsette og vi har nå gjort det siden nyttår. Jeg merket alt av streamer osv. sa det gjor meg kvalm.han slettet alt.Bedre sex.bedre samtaler og han spiller mindre,spør viss jeg er irritert og småsjalu. Sier han skrive ikke med noen osv... Han er aktiv på nett .mobil og instagram.har en egen spillekonto,med anonymt navn i forbindelse med gamingen som han tjener litt på. Men han legge bare til spillere og der dukke jo og opp spilledamer som ser bra ut.og sånne som ikke følger han. Føler han har gått inn for å prøve,men redd att om det dukke ei dame av interesse opp så dolke han meg igjen om ho vise interesse...15 år sammen.hans første.... er jeg bare the next best?? Så usikker om jeg bare må gå selv om jeg elsker han:(( jeg har hatt stor overvekt.men siden alt skjedde har jeg gått ned 20 kg på 6 mnd...formen er ikke så bra,jeg sliter med sjalusi,selvfølelse og skal og nå inn til cystoskopi pga formen og blod I urin. Tankene svirre også med tanke på kansje resultatene der...kansje jeg bare må gå for å gjør det lettere om dem ikke viser bra. Anonymkode: 2e1a6...58c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Kanskje på tide å ta en god prat, og kanskje snakke med noen eksterne også? Parterapi? Anonymkode: f8655...d9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå