pappa messi Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2021 uglejenta skrev (2 minutter siden): Lollo og bernie 1
Kniv & gaffel Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Ser det står Lollo og Bernie på klærne deres, men jeg har aldri hørt om dem. Mulig det skyldes at jeg er for gammel? Det er lenge siden jeg så på Barne-TV eller annen barneunderholdning.
pappa messi Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2021 (endret) Kniv & gaffel skrev (5 minutter siden): Ser det står Lollo og Bernie på klærne deres, men jeg har aldri hørt om dem. Mulig det skyldes at jeg er for gammel? Det er lenge siden jeg så på Barne-TV eller annen barneunderholdning. Lollo og Bernie er maskoter for Sunwing familiehotell Ving. 🙂 Jeg har vært i Syden flere ganger med familien min pga sønnen min og da har vi hilst på dem. 😁 Endret 1. juni 2021 av pappa messi 2
ekkoet Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Si hvem er gyllenbrun, med gule platter på..... Har vært på noen hoteller med dem. Stakkars disse som må gå inni i 40 grader, må være på grensen til uforsvarlig. Husker på ene hotellet var hele kostymet dynket i en eller annen sterk lukt (ikke parfyme, mer industrielt) som sikkert skulle dekke over svettelukten. Ungene mine som løp og klemte på dem - ikke sikker på om du husker hvem de er. 1
Kniv & gaffel Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 pappa messi skrev (5 minutter siden): Lollo og Bernie er maskoter for Sunwing familiehotell Ving. 🙂 Jeg har vært i Syden flere ganger med familien min pga sønnen min og da har vi hilst på dem. 😁 Aha! Da forstår jeg at jeg aldri har hørt eller sett dem før. Har aldri vært på tur med Ving eller andre pakketurer til Syden.
pappa messi Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2021 ekkoet skrev (1 time siden): Si hvem er gyllenbrun, med gule platter på..... Har vært på noen hoteller med dem. Stakkars disse som må gå inni i 40 grader, må være på grensen til uforsvarlig. Husker på ene hotellet var hele kostymet dynket i en eller annen sterk lukt (ikke parfyme, mer industrielt) som sikkert skulle dekke over svettelukten. Ungene mine som løp og klemte på dem - ikke sikker på om du husker hvem de er. Det er gode minner 🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå