Gå til innhold

PostNord bruker gamle koder, fått feil pakke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg fikk en pakke i går adressert til meg fra en avsender. 

I pakken var en bursdagsgave til en person(kort utenpå en innpakket pakke) fra en annen (ikke avsenderen). 

Jeg fant den angivelige avsenderen på facebook og sende en melding, hun hadde ikke sendt meg noen pakker, men drev for et par år siden en slags nettbutikk og sende da mange pakker (jeg har tidligere bestilt fra henne). Hun har også opplevd det før, at det står pakkene er fra henne, noe som ikke stemmer. Tydeligvis bruker PostNord gamle Helt hjem koder. 

Jeg har prøvd å kontakte PostNord på kundeservice igår, men etter 20 min i telefonen gav jeg opp...

Nå har jeg altså en bursdagsgave som ikke er min og jeg aner ikke hvem den er til untatt fornavn. 

Anonymkode: 5eae5...d57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt håpløst! Jeg trodde det var et engangstilfelle da jeg opplevde det samme for et par måneder siden. Da jeg ringte kundeservice hadde de aldri hørt om noe lignende, påstod de. Til meg kom det en lekker Parajumperjakke. Jeg gjettet på at den kunne være solgt via Finn. Så jeg kontaktet Finn.no og fikk fantastisk god hjelp. De klarte å spore opp selger, og dermed kjøper, så jeg fikk sendt jakka til henne. 

Etter den erfaringen sluttet jeg helt å bruke både Helt Hjem og Postnord.

Anonymkode: 45462...a8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Helt håpløst! Jeg trodde det var et engangstilfelle da jeg opplevde det samme for et par måneder siden. Da jeg ringte kundeservice hadde de aldri hørt om noe lignende, påstod de. Til meg kom det en lekker Parajumperjakke. Jeg gjettet på at den kunne være solgt via Finn. Så jeg kontaktet Finn.no og fikk fantastisk god hjelp. De klarte å spore opp selger, og dermed kjøper, så jeg fikk sendt jakka til henne. 

Etter den erfaringen sluttet jeg helt å bruke både Helt Hjem og Postnord.

så bra det ordnet seg for dere(eller de som har sendt pakken!). Her er det jo fra en privatperson til en annen 😪 Må se om jeg får kontakt med PostNord igjen, dette var elendig! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

så bra det ordnet seg for dere(eller de som har sendt pakken!). Her er det jo fra en privatperson til en annen 😪 Må se om jeg får kontakt med PostNord igjen, dette var elendig! 

Da jeg var i behov av å snakke med kundeservice hos PostNord her forleden, kunne faren min fortelle meg at det antageligvis var en håpløs drøm da han hadde lest at det var opptil 6-7 (!) timers ventetid på telefonen....

Jeg klarte meg uten å kontakte de heldigvis, men det er noe alvorlig galt med et serviceforetak som har så elendig kundeservice og i praksis da er fullstendig uoppnåelige.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (13 timer siden):

Da jeg var i behov av å snakke med kundeservice hos PostNord her forleden, kunne faren min fortelle meg at det antageligvis var en håpløs drøm da han hadde lest at det var opptil 6-7 (!) timers ventetid på telefonen....

Jeg klarte meg uten å kontakte de heldigvis, men det er noe alvorlig galt med et serviceforetak som har så elendig kundeservice og i praksis da er fullstendig uoppnåelige.

Jeg kom faktisk gjennom til kundeservice til PostNord på første forsøk. Men de gjorde absolutt ikke noe for å hjelpe. Jeg trodde at de skulle ha et register over etterlyste pakker, som de kunne matche min mot. Men noe sånt eksisterte visst ikke. Og det må jo ha vært løyn at de ikke tidligere hadde hørt om pakker med feil/gamle koder. Hun som skulle hatt jakken jeg fikk, hadde gjort mange forsøk på å etterlyse den, og hadde gitt opp da hun ble kontaktet av Finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...