lemoncake Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Noen som har det? Altså teppe løper som ligger på gulv inntil benkeskap etc. Er du fornøyd med det?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Besteforeldrene mine hadde det. Men har ikke sett det på årevis nå. Er det ikke veldig upraktisk? Jeg klarer i alle fall stadig å søle på gulvet når jeg lager mat. Anonymkode: 0dcf6...e36
lemoncake Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Besteforeldrene mine hadde det. Men har ikke sett det på årevis nå. Er det ikke veldig upraktisk? Jeg klarer i alle fall stadig å søle på gulvet når jeg lager mat. Anonymkode: 0dcf6...e36 Det er akkurat det. Har litt lyst på det. Fordi det er mykt å stå på og fordi jeg ikke liker gulvet vårt. 😊 Men søl på gulvet kan bli et problem.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Vi har det. Fordi vi har fliser på gulvet, det er behagelig å stå på og fordi det demper fallet når man mister ting slik at det ikke knuser/bråker. Jeg syntes det er supert. Søl et ikke noe stort problem. Man kan enten kjøpe et sånt syntetisk uteteppe som det er lett å tørke søl av, eller bruke filleryer ol som man bare hiver i maskinen jevnlig. Anonymkode: 8980a...528 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 lemoncake skrev (24 minutter siden): Det er akkurat det. Har litt lyst på det. Fordi det er mykt å stå på og fordi jeg ikke liker gulvet vårt. 😊 Men søl på gulvet kan bli et problem. Mine foreldre hadde det når de hadde hund. Hunden hadde glidd på et glatt gulv en gang og ble redd for å gå over store lengder uten tepper. Da ble tepper kjøpt til nesten alle rom. Tror ikke søl var et problem, det ble tørket opp. Det var ikke dyre tepper, men type kjøpt på Ikea, Europris. Sånne med gummiunderlag, myke nok å stå på og lett å holde rene. Anonymkode: e43a1...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå