AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Aner ikke hvordan dere damer fikser det da, når dere sparer litt på toppen? Tips? Ser ut som jeg må ha tålmodighet og vente lenge før det kommer endel hår. Kanskje pga voksing i flere år? Vil gjerne ha en mørk dusk forrann, som en diamant eller trekant. Damer, stusser dere lengden da? Helt kort? Nå ser det bare rart ut, men få lange hår. Anonymkode: 49e5c...0cd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Har full busk, enkelt og billig 👌🏻 Anonymkode: 04c9b...88b 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har full busk, enkelt og billig 👌🏻 Anonymkode: 04c9b...88b Stusser du ingenting? Eller tar bort ved bikinilinja? Anonymkode: 49e5c...0cd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Lar du håret gro, blir det vel fort krusete, ikke glatt😉 Spøk til side - heier på det. et er vel litt ulikt om man har anlegg for hårvekst utenfor bikinilinjen. Det kan man jo ta bort, ellers fint med busk😍 Anonymkode: ce0f5...c6b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Jeg vokser alt unntatt en stripe. Ifølge kg er det såå 90s 🤷♀️ Anonymkode: 76d18...39b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tar bikinilinja, former toppen til en nydelig trekant som "peker" mot klitoris, stusser det til omtrent 1 cm lengde. Kjønnsleppene liker jeg å ha glatte, men for meg er det oppskriften på sopp, så de barberer jeg til 5 mm, og smyger dem også inn mot trekanten, sånn at det ikke blir unaturlig skille mellom trekanten og kjønnsleppene, men det går fra 1 cm til 0,5 i myk overgang. Det ser ganske kledelig ut, på meg i hvert fall. Bruker maskin hvor jeg kan stille på lengden. I perioder på vinterstid lar jeg alt gro, og det er fantastisk. Litt for fantastisk, fordi jeg da hele tida tar hånden i trusa for å dille med busken 🙈 kan tvinne hårene med fingeren, slik jeg vanligvis gjør når jeg snakker i telefon. Hårene er sånn 3-4 cm på det lengste. Berører ikke selve underlivet, altså. Anonymkode: b027f...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Stusser du ingenting? Eller tar bort ved bikinilinja? Anonymkode: 49e5c...0cd Om jeg skal ut i bikini ol. stusser jeg det slik at det ikke stikker noe ut på sidene. Men dette vil være kanskje 1-2 ganger i året, så sjeldent jeg finner frem saksen. Det klør noe så sinnsykt med en gang jeg klipper noe (for da begynner det å vokse med en gang), så det gidder jeg ikke ellers. Liker busken min, har venninner som bruker masse penger på brasiliansk ol. mens jeg heller velger å spare de, og koser meg med busken 😎 Anonymkode: 04c9b...88b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har naturlig bikinilinje, dvs at ingenting vokser utenfor g-strengen men får en liten dusk skjult bak trusa. Siden jeg er singel lar jeg det ofte være, men hender jeg tar alt om jeg vet det skal bli en kveld med sex. Men opplevd å la det være så blir menn positivt overrasket, er mest for egen velvære at jeg fjerner Anonymkode: 90000...c28 2
Trøndermann Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 20.05): Om jeg skal ut i bikini ol. stusser jeg det slik at det ikke stikker noe ut på sidene. Men dette vil være kanskje 1-2 ganger i året, så sjeldent jeg finner frem saksen. Det klør noe så sinnsykt med en gang jeg klipper noe (for da begynner det å vokse med en gang), så det gidder jeg ikke ellers. Liker busken min, har venninner som bruker masse penger på brasiliansk ol. mens jeg heller velger å spare de, og koser meg med busken 😎 Anonymkode: 04c9b...88b Kos deg med busken din du👍 Hadde ikke behøvd å bry deg om det stikker ut på sidene i bikini heller da😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå