Gå til innhold

Gni på klitoris under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du at mannen gnir på klitoris mens han penetrerer deg?

Eller foretrekker du å gjøre det selv?

eller foretrekker du ingen gnikking?

Jeg bruker å gni meg selv når jeg står i doggy, i misjonær kan av og til mannen prøve seg med tommelen på klitoris, men det er ikke alltid like deilig.

Anonymkode: d0a3d...dfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til er det bare plagsomt og ubehagelig når menn prøver litt for mye. 

Anonymkode: 166cf...d5e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør det av og til, men jeg gjør det best selv. Funker bra for oss.

Anonymkode: b51a5...e46

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må gni meg, altså klitoris, mot han med underlivet. Nytter ikke med fingre eller hånd. 

Anonymkode: 7bb5a...47b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å gjøre det selv. Det foretrekker han og. Han blir veldig tent av å se at jeg tar på meg selv. 

Anonymkode: 9e02b...8fa

• Liker 7
Skrevet

kommer ann på stilling. For eks i doggy gjør jeg det selv da det er litt vanskelig å komme til. Men for eks npr vi ligger sidelengs så løfter han opp et ben og tar på klitoris under penetrering. Digg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det gjerne selv, da kan jeg også kontrollere når jeg kommer. 

Anonymkode: 762ee...2cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gnir heller underlivet mitt mot hans i misjonær, eller bruker vibrator på meg selv i doggy. Jeg liker ikke å bli gnidd under sex, enten gjør han det ikke akkurat slik jeg liker det, eller så føler jeg på et press om at han gjør det for at jeg skal komme og da blir jeg stresset. Noen ganger er det digg, men han slutter plutselig, så får ikke noe it av det. Å gni meg selv under sex, er ikke digg. Jeg gjør det på meg selv med beina samlet, men er ikke noe digg når kjønnsleppene blir spredd til hver side når jeg sprer beina og klitten blir større under sex. Føles mye bedre å ta på meg selv når jeg er alene. 

Anonymkode: 56994...427

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker når det naturlig gnis som ved misjonær, men synes å ta direkte på klitoris gjør vondt. Når jeg onanerer tar jeg liksom mer ved siden av også. Og så kommer jeg uansett ved penetrasjon, så nei til finger på klitoris for meg.

Anonymkode: 957a9...e8a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er blitt skikkelig god på det. Jeg har fortalt han hvordan vi kvinner liker å bli massert der.

Han liker å gi meg oralsex først, så jeg kommer både en og to ganger før vi setter i gang med selve samleiet.

Jeg fortsetter da å massere klitten og får multi orgasmer under selve akten.

Når vi er ferdig med akten så har jeg behov for å fortsette med mine multi orgasmer, så mannen er vane med at jeg fortsetter med mine orgasmer i ettertid (tror jeg har vært oppi 100 orgasmer, slutter å telle etter en stund. Jeg fortsetter og fortsetter til jeg helt utmattet og sovner).

Anonymkode: 9dec1...1ba

• Liker 1
Skrevet
On 6/1/2021 at 12:44 AM, AnonymBruker said:

Av og til er det bare plagsomt og ubehagelig når menn prøver litt for mye. 

Anonymkode: 166cf...d5e

Damned if you do, damned if you don't ..... 

(Samme hva man gjør, blir det feil...)

😕

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (6 minutter siden):

Damned if you do, damned if you don't ..... 

(Samme hva man gjør, blir det feil...)

😕

Ikke hør på henne :fnise: You are damned if you don't!

Anonymkode: 44a49...3e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må gjøre det hvis jeg skal komme. 

Når jeg gjør det selv er orgasmen bare som et pfft

Når han gjør det så er det så bra at jeg knapt kan styre meg. 

Jeg har aldri fått slike orgasmer uten hans hånd. 

Heldigvis synes han det er digg. 

Anonymkode: 171c0...f5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så flink til å masserer klitoris, så jeg har aldri fått nei eller kroppspråk som sier noe annet... heller tvert imot. Det er faktisk ikke såå vanskelig å massere klitten, så lenge man tenker og fokusere på hva man ikke skal gjøre. Det er ikke enkelt å massere riktig uten erfaring, men med erfaring så har jeg fremskapt noe som passer for alle.

Det er bare så hærlig å se at hun masserer seg selv under sexen, hun har virkelig skjønt poenget... og det gjør meg beroligget og glad🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mannen min er blitt skikkelig god på det. Jeg har fortalt han hvordan vi kvinner liker å bli massert der.

Han liker å gi meg oralsex først, så jeg kommer både en og to ganger før vi setter i gang med selve samleiet.

Jeg fortsetter da å massere klitten og får multi orgasmer under selve akten.

Når vi er ferdig med akten så har jeg behov for å fortsette med mine multi orgasmer, så mannen er vane med at jeg fortsetter med mine orgasmer i ettertid (tror jeg har vært oppi 100 orgasmer, slutter å telle etter en stund. Jeg fortsetter og fortsetter til jeg helt utmattet og sovner).

Anonymkode: 9dec1...1ba

Hvordan du liker å bli massert der, mener du. 

Anonymkode: d3ee3...5c7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å gjøre det selv, da han ikke får det til skikkelig. Jeg gjør det mye bedre selv.

Anonymkode: 2e1a3...10d

• Liker 1
Skrevet

Gni høres så brutalt ut. Det relaterer jeg til menn som hadde fått med seg at vi kvinner gjerne trenger stimulering av klitoris for å få orgasme, men gikk løs på klitoris med harde vonde fingre. For så å bli snurt dersom man ga uttrykk for at slikt var vondt, ikke godt. 

Jeg har fått min klitoris brutalt gnidd flere ganger ja, men den har behov for langt ømmere behandling enn det. 

Det varierer om jeg gjør det selv, eller at partner gjør det. Med årene har jeg også lært meg bedre og bedre å sørge for at klitoris får indirekte stimulering uansett seksuell handling, ved å bruke muskler i underlivet til å "trekke den med". Jeg trenger ikke fingre på den overhodet for å stimulere den. 

Hard gnikking fungerer fremdeles ikke for min del. Min er for følsom for det. Direkte stimulering av klitoris må gjøres fuktig (tørrgnikking er forferdelig!), med varsomme fingre, en herlig tunge (og ingen skjeggstubber mot altfor følsomme steder!), eller en deilig varm penis. 

Det siste er kanskje min favoritt. At han trekker seg ut litt, og bruker penis mot klitoris. Det er herlig! 🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker best å gjøre det selv, syns han kan være for hardhendt 

Anonymkode: fdddc...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Jeg er så flink til å masserer klitoris, så jeg har aldri fått nei eller kroppspråk som sier noe annet... heller tvert imot. Det er faktisk ikke såå vanskelig å massere klitten, så lenge man tenker og fokusere på hva man ikke skal gjøre. Det er ikke enkelt å massere riktig uten erfaring, men med erfaring så har jeg fremskapt noe som passer for alle.

Det er bare så hærlig å se at hun masserer seg selv under sexen, hun har virkelig skjønt poenget... og det gjør meg beroligget og glad🙄

Dette er ofte ett problem under sex. Menn som tror de kan. 

Og man vil jo ikke lage dårlig stemning, så man later som om man liker det.

Nei de får bare gni og styre på, men det gir lite.

Anonymkode: 10b41...988

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å fingre, og å massere,  men under samleie blir det som regel en unaturlig vinkel for hånda. Det krever litt finmotorikk synes jeg. Hun gjør det best selv. 

Anonymkode: 74528...885

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...