Gå til innhold

Skeptisk til innlegg fra brukere med flere innlegg enn likes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om likes på KG, men må innrømme at jeg er skeptisk til innlegg fra brukere med flere innlegg enn likes.

Unntaket er de som har vært her fra tiden før likes ble introdusert + moderatorene. Men resten er sketchy av en eller annen grunn.

Anonymkode: d4f03...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

what ever

Anonymkode: 8f6fb...6f7

• Liker 3
Gjest Robin666
Skrevet

Jeg er skeptisk til folk som poster anonymt. 

Skrevet

Jeg skeptisk til folk som poster på KG.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei dette bryr jeg meg lite om.. av og til svarer jeg et 'common sense' svar og er først ute i en tråd som gjør at jeg får mange likes. Av og til er jeg den ene "kjæringa mot strømmen" svaret I en tråd. Spiller da ingen fluer.. Noen hater meg som person og fra disse får jeg ikke likes uansett hva jeg skriver og noen synes jeg bare mener dritt.. Men jeg har da lov til å mene og skrive hva jeg føler for uansett..

Men ser at det er de som er først ute i en tråd som svarer det "opplagte" i en tråd som kan få 100 likes uten at det er noe mindre relevant det som skrives på side 2-3 av den grunn..

Edit: Ja, og korte svar som "nei" eller "er du helt blåst" får ofte mer likes enn lenge redgjørende og gode svar synes jeg..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Oppfattet.   :jepp:

Anonymkode: 40158...da3

Skrevet

Jeg ser ikke på dem engang🙈

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte sjekke mine egne, nesten litt skuffa over at jeg ikke er sketchy :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Ja, fyss-å-fyss, det er noe riktig svineri alt sammen...glad for at jeg ikke driver på med denslags! :jolie: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange får masse likes fordi de har upopulære meninger og lager kvalm åså, og så tuller de på i tråder der de er med i leker eller poster klær og så får de masse likes men de er ikke nødvendigvis greie, mens noen svarer på enkle tråder med lite likes og holder en lav profil. Du kan ikke egentlig være sikker på om masse likes betyr at brukeren er bra. Dessuten...hvem bryr seg om likes? 😄 

Anonymkode: 5f408...124

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg bryr meg ikke så mye om likes på KG, men må innrømme at jeg er skeptisk til innlegg fra brukere med flere innlegg enn likes.

Unntaket er de som har vært her fra tiden før likes ble introdusert + moderatorene. Men resten er sketchy av en eller annen grunn.

At noen får få likes kan jo rett og slett skyldes at de står på sitt og ikke bare skriver det som er populært.

Anonymkode: a3a46...410

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er skeptisk til menn med rosa bukser. 

Anonymkode: ca185...6b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Første del av denne setningen henger ikke sammen med andre del. Det er blir som å si "Jeg er ikke rasist, men...".

Anonymkode: cf8b9...c78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skeptisk.

Anonymkode: 99dcc...014

Skrevet

Bare meg som ble bevisst på den statisktikken nå?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...