AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Har datet en fyr i 3 mnd. Nå. Datingen går i utgangspunktet bra, men har kjent veldig på at etter jeg tok opp med han hva han vil med dette, har satt på bremsen. Han sa han vil ta ting rolig etter forrige forhold og vil være sikker på at dette skal være bra før han går all inn. Han har på bremsen som han selv kalte det. Han er virkelig en bra fyr, investerer i dette, veldig på med å finne på ting i en hektisk hverdag, tar initiativ, helt grei på kontakt utenom når vi ikke er sammen etc. Kontakt utenom når vi er sammen, noe han i utgangspunktet ikke er særlig flink til, men som han har virkelig tatt seg opp på og vist mye. Etter at jeg spurte han om hva han ønsket med dette, har jeg kjent på at jeg har satt på bremsen selv. Jeg kjenner at jeg har blitt kald og distansert. Kjenner at jeg ble en smule uinteressert, men allikevel så er jeg jo det. Aner ikke helt hva som skjer. trenger litt tips og råd her. På forhånd takk. Anonymkode: c5955...677
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Tja, om du er usikker på du vil ha han, og han er usikker på om han vil ha deg, etter tre mnd, så er det kanskje litt lunkent? Hadde ikke giddet å gå inn i et forhold om det ikke var i alle fall litt fyrverkeri... Anonymkode: bdfcb...874
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Det er jo åpenbart det fra han side nå. Vil poengtere det at jeg aldri har vært i denne situasjonen før med å jobbe så mye for noe. Har vært i den situasjonen før at jeg har fått det jeg vil ha. Så dette er uvant for meg. Jeg har vært veldig forelsket i denne fyren, men kjenner nå at det har begynt å bli litt kjølig fra min side. Anonymkode: c5955...677
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Du beskytter deg selv, fordi du er redd for at han trekker seg unna deg. Det er nok fordi du har følelser for han og at det står litt på spill for selvfølelsen din. Kan være greit å bare være avslappet blid og vennlig, men ikke tvinge frem mer konklusjon akkurat nå. Noen menn blir skremt når det blir snakk om forpliktelse. Det betyr ikke at de ikke vil/kan bli kjæreste men det er noe med kravene og betingelsene som settes. Dette kan endre seg hvis du gir det litt tid, og ikke stresser. Og ikke blir kjølig og kald. Hvem vil vel være sammen med noen som er kjølig og kald? Alle vil vel ha en kjæreste som er varm og snill..... Det er det du må være hvis han skal ønske deg som kjæreste. Anonymkode: 6c16d...a49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå