AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #41 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvordan får du til det da? Anonymkode: 5dee9...3ef Frokost - lunsj - middag. Variert mat. Enkelte trenger nok kvelds også. Suget etter noe annet forsvinner veldig raskt. Selv om noe blir satt foran deg, har du ikke lyst til å spise, for kroppen er ikke vant med det. Dette med å måtte snacke, "kose seg", er tillært. En uvane man påtvinger kroppen. Jeg trudde også det skulle være et savn, at jeg ville miste "kosen". Men det var på ingen måte slik. Når man ikke føler behov for noe, er det heller ikke et savn. Mitt beste tips er å lære seg forskjellen mellom fysisk og psykisk sult. Har du lyst på et tørt knekkebrød? Er svaret nei, er det psykisk, og da får man bare stå i det. Dette behovet forsvinner raskt, og det er så befriende. Anonymkode: 23aad...b75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #42 Del Skrevet 2. juni 2021 Nå om sommeren elsker jeg vannmelon, jordbær og moreller. Og så fryser jeg ispinner selv av yogurt og frukt (gjerne mango og litt banan for ekstra sødme). Har også alltid hjemmelaget (usøtet) iste og iskaffe i kjøleskapet om sommeren. Til salte ting så er jeg stor fan av popcorn! Har en sånn snasen silikon"gryte" man kan bruke i mikrobølgeovnen med helt vanlig popcorn, og dermed poppe uten fett (annet enn det du tilsetter selv for smaks skyld). Anonymkode: 6f688...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 3. juni 2021 #43 Del Skrevet 3. juni 2021 Ryddet for brukerangrep med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå