AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Jeg er ei jente på 24. Og har aldri hatt kjæreste. Men nå er det ei som jeg har god kjemi med. Og jeg har følelser for henne. Jeg tror hun er åpen for noe mer. Problemet er at jeg holder igjen. Jeg synes det er skummelt når ting begynner å utvikle seg til noe mer spennende. Jeg føler jeg liksom mister litt kontroll. Og jeg er redd for å drite meg ut i tilfelle om jeg har misforstått noe. Vi snakker mye om sex, og jeg kunne tenkt meg å lekt med henne. Men jeg tørr ikke gi utrykk for det og jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre det uten at det blir rart. Er dette normalt? Anonymkode: f76dd...74d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 starken skrev (13 minutter siden): Ja, det tror jeg er helt normalt Jeg antar at et eneste som hjelper er å bare ha tålmodighet og teste ut med å sende dirty meldinger og se responsen? Og la ting utvikle seg deretter... eller noe 😕 Anonymkode: f76dd...74d
starken Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg antar at et eneste som hjelper er å bare ha tålmodighet og teste ut med å sende dirty meldinger og se responsen? Og la ting utvikle seg deretter... eller noe 😕 Anonymkode: f76dd...74d Hvis det er noe du har lyst til så er det bare å kjøre på. Det er dessuten lov å miste kontrollen litt 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Den som intet våger... Neste gang dere prater om sex og sånt, kan du ikke bare slenge ut "kunne du tenkt deg å leke sammen en gang?" Eller noe sånt? Anonymkode: 41906...08a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Det er kjempe skummelt å ta et slikt steg! Men hvis du ikke gjør det, hva skjer da? Ingenting Hvorfor ikke bare hoppe i det og se om du liker det? Hvis du synes det er ubehagelig eller feil så er det helt lov (og viktig) å si stopp og trekke seg vekk. Ver åpen om dine følelser så ingen andre blir såret Anonymkode: 3717b...57e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Det å tørre å slippe taket, miste kontrollen, gjøre seg sårbar, er jo hele cluet. Å involvere seg med et annet menneske innebærer at du aldri vet helt hvor det går. Noen ganger belønnes det med at du får kjenne på den gode forelskelsen, kåtskapen, og følelsen av tosomhet. Andre ganger går det ikke så bra, men det er også erfaringer de fleste ikke vil være foruten. Anonymkode: c9f2a...ea4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det å tørre å slippe taket, miste kontrollen, gjøre seg sårbar, er jo hele cluet. Å involvere seg med et annet menneske innebærer at du aldri vet helt hvor det går. Noen ganger belønnes det med at du får kjenne på den gode forelskelsen, kåtskapen, og følelsen av tosomhet. Andre ganger går det ikke så bra, men det er også erfaringer de fleste ikke vil være foruten. Anonymkode: c9f2a...ea4 Da får jeg prøve å slippe meg mer løs fremover! 😄 ts Anonymkode: f76dd...74d
Hannah80 Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Hadde nok droppet setningen om at du ønsker "å leke med" henne. 4
Gjest supernova_87 Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 I kjærlighet og intimitet har man ikke kontroll. Det handler om å ta en risk. Og det er slike risikoer som gir livet vitalitet. Uten dem blir det tomt og meningsløst. Kan hende du går på en smell, kan hende det blir lykke. Og om du omfavner risikoen og mangelen på kontroll blir det definitivt spennende uavhengig utfall.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Hannah80 skrev (26 minutter siden): Hadde nok droppet setningen om at du ønsker "å leke med" henne. Hun er åpen for lek selv da Jeg vet hva hun søker. Og jeg føler at det ligger noe mer enn bare vennskap mellom oss. Men er kjempe redd for å misforstå noe og drite meg ut. TS Anonymkode: f76dd...74d
Hannah80 Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun er åpen for lek selv da Jeg vet hva hun søker. Og jeg føler at det ligger noe mer enn bare vennskap mellom oss. Men er kjempe redd for å misforstå noe og drite meg ut. TS Anonymkode: f76dd...74d Hehe, jeg er lesbisk selv. Og ordene "lek" og " pikekos" gir meg frysninger. Ikke på den gode måten:) Fortsett å flørte med henne, så skjønner du sikkert snart om følelsene er gjensidige:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå