AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hei. Har to uker gammelt barn, han hadde svelger foster vann under fødsel, og måtte bæres oppreist i noen dager. Ser ut som han ble fort vandt til dette, og vil blir irritert når jeg legger han i våken tilstand. Sliter med ryggsmerter, så det er vondt for meg å gå rundt huset flere ganger på dagen, og natt. Hva kan jeg gjøre tror dere? Anonymkode: b09ff...304
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Svelget* så mye skrivefeil jeg har gjort. Går rundt med baby her, halvveis våken 😴 Anonymkode: b09ff...304
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Er veldig vanlig selv om babyen ikke har svelget fostervann Anonymkode: 5e16e...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Veldig vanlig! Smokk løste det for oss. Evt sørge for at sengen ikke er veldig kald når du legger ned, evt teppe/koseklut i ansiktet. Prøv også å legge veldig varsomt ned, klemme litt etter at barnet er lagt ned? Anonymkode: 2801c...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå