AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Det er to uker siden fødsel og jeg kniper og trener musklene der nede daglig, men jeg har ikke sjans til å knipe av tissestrålen.. det bare lekker ut uansett hvor hardt jeg kniper. Når er det vanlig å klare å knipe av strålen etter fødsel? Anonymkode: 1e0de...b71
GammelKaktus Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Det klarte jeg etter fødselen samme dag. Vet ikke hva som er vanlig... Har du nevnt det for helsesøster? Ellers så er det kanskje greit å ta det opp hos lege når du er på 6 ukers kontroll.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Det tok noen uker for meg, jeg var sikker på at jeg kom til å være inkontinent resten av livet, men plutselig gikk det bedre Man blir jo herja godt med der nede under fødselen, så kan ta litt tid før musklene er helt på plass. Hvis ikke det gir seg, prat med lege om det! Anonymkode: 0fbb5...2f4 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Da jeg skulle tisse etter fødselen. Dopapiret var langt vekk fra do. Men jeg er sånn anspent tørr fisk, så det er rimelig stramt der nede. 🙂 Anonymkode: e9a20...81b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Hadde stikk motsatt problem jeg, klarte ikke å tisse ordentlig før mange uker etterpå 😅 Klarte ikke slappe av riktige muskler. Man må liksom lære det litt på ny, enten det er å tisse eller å knipe igjen 🤔 Det tar litt tid før man kan konkludere med noe. Anonymkode: b08ce...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Jeg kunne knipe av strålen etter et par uker, men sliter allikevel med inkontinens to år etter fødselen. Anonymkode: eb554...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå