Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forslag?😀

Anonymkode: 86762...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt og nøtter pleier jeg å ta med. Fryser også en flaske med saft sånn at den holder seg kald.

• Liker 2
Skrevet

Liker selv å ha med kjølebag. Kald drikke og masse oppkuttet frukt, gjerne melon. 
evt så lager jeg kanskje en digg baguette jeg pakker inn og tar med meg. Snacks/chips etc er også en vinner. Godt med noe salt i varmen (binder litt væske)..

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Wraps med pålegg du liker. 

Kylling og pasta salat.

AnonymBruker
Skrevet

Kjølebag. 
wraps

engangsgrill og grillspyd

oppdelt frukt 

Div drikke, fyll en flaske halvveis med vann, en annen med saft, frys ned og etterfyll med vann. 

Anonymkode: 01e00...59e

• Liker 1
Skrevet

Pitabrød med ost, skinke, salat og mais

Fylte horn, pizzasnurrer

Skrevet

Wraps er fin piknikmat. Fyll med det du liker. Boller, frukt, snackgrønnsaker og/eller nøtter er også lettvint og godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Salat med baguett bruker jeg ofte å ha med😀

Anonymkode: 33b7e...bd9

Skrevet

Vi lager av og til bønnesalat og tar med, enkelt og godt.  Holder den kald ved å ha den i mat-thermos. 

Bruker å lage en stor porsjon som holder et par tre dager.  Bruker en boks kikerter, kidneybønner, hvitebønner og frosne erter som jeg bare tiner.  Blandet med litt hakka oliven, purre eller rødløk, fetaost, revet gulrot, cherrytomat, litt chili og hvitløk og en liten olje eddikdressing.  Varierer grønnsakene og bønnene etter hva jeg har hjemme. 

Er vi skikkelig kjedelige tar vi bare med brødskiver med pålegg og frukt ved siden av. 

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å lage en diger smoothie av fryste bær. Den holder seg kald i timesvis om jeg passer på at den er i skyggen.

Anonymkode: 39ca1...391

AnonymBruker
Skrevet

ØL! 

Anonymkode: 2ffb6...6dd

• Liker 4
Skrevet

Jordbær...

Salat på glass 

Iste

Moreller 

Foccacia

Kanelboller 

Wraps

Club sandwich i alle mulige varianter

Og sånn "pinnemat" som vist på bilde (gjerne med noe av salt pålegg)Screenshot_20210601-151652_Pinterest.thumb.jpg.13d1d32e65a2396dcacfb3040a2dc401.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Melon, jordbær, moreller, cæsarsalat 

Anonymkode: 65b3c...22e

Skrevet

Reker og rundstykker med masse majones.😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...