Illumi Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Frukt og nøtter pleier jeg å ta med. Fryser også en flaske med saft sånn at den holder seg kald. 2
sicario Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Liker selv å ha med kjølebag. Kald drikke og masse oppkuttet frukt, gjerne melon. evt så lager jeg kanskje en digg baguette jeg pakker inn og tar med meg. Snacks/chips etc er også en vinner. Godt med noe salt i varmen (binder litt væske).. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Wraps med pålegg du liker. Kylling og pasta salat.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Kjølebag. wraps engangsgrill og grillspyd oppdelt frukt Div drikke, fyll en flaske halvveis med vann, en annen med saft, frys ned og etterfyll med vann. Anonymkode: 01e00...59e 1
Skeeter Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Pitabrød med ost, skinke, salat og mais Fylte horn, pizzasnurrer
Era Vulgaris Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Wraps er fin piknikmat. Fyll med det du liker. Boller, frukt, snackgrønnsaker og/eller nøtter er også lettvint og godt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Salat med baguett bruker jeg ofte å ha med😀 Anonymkode: 33b7e...bd9
pulverheksa Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Vi lager av og til bønnesalat og tar med, enkelt og godt. Holder den kald ved å ha den i mat-thermos. Bruker å lage en stor porsjon som holder et par tre dager. Bruker en boks kikerter, kidneybønner, hvitebønner og frosne erter som jeg bare tiner. Blandet med litt hakka oliven, purre eller rødløk, fetaost, revet gulrot, cherrytomat, litt chili og hvitløk og en liten olje eddikdressing. Varierer grønnsakene og bønnene etter hva jeg har hjemme. Er vi skikkelig kjedelige tar vi bare med brødskiver med pålegg og frukt ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 Pleier å lage en diger smoothie av fryste bær. Den holder seg kald i timesvis om jeg passer på at den er i skyggen. Anonymkode: 39ca1...391
skreppamedleppa Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 Jordbær... Salat på glass Iste Moreller Foccacia Kanelboller Wraps Club sandwich i alle mulige varianter Og sånn "pinnemat" som vist på bilde (gjerne med noe av salt pålegg) 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 Melon, jordbær, moreller, cæsarsalat Anonymkode: 65b3c...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå