AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Jeg trenger litt hjelp med hva som bør stå i bryllupsinvitasjonen. Dette er jo selvsagt: - Hvem gifter seg - Dato - Vielse: hvor og når - Middag: hvor og når - Svar innen Er det andre ting som bør stå i invitasjonen? Skriver man feks gaveønsker i invitasjonen? Vet at flere lager nettside hvor de skriver det, men det skal ikke vi ha. Ville dere ha skrevet at det kun serveres drikke før (1 enhet) og under middag (4 enheter), og at resten må gjestene stå for selv? Jeg har lyst til å formulere dette på en måte slik at gjestene er forberedt, men usikker på om det er vanlig å ha med i en invitasjon (trenger ingen kommentarer på at vi er kjipe som ikke spanderer drikke hele dagen og kvelden). Anonymkode: bbb4e...c58
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Toastmaster kan være kjekt i ha med, i tilfelle noen ønsker å holde en tale o.l.. I tillegg hadde vi med et punkt hvor vi ba folk om å gi tilbakemelding ved eventuelle allergier/kostholdsbegrensninger. Ønskelister har vi bare informert om muntlig til de som har spurt. Da et vennepar giftet seg for noen år siden, sto det litt praktisk informasjon om ønskeliste, bevertning etc. på side to i invitasjonen. Tror de skrev noe om at det ville bli servert vin under middagen og kaffe avec etterpå, og at øvrig alkohol kunne kjøpes i baren. Tenker det kan være greit å ha med slik at folk er forberedt på det. PS: Jeg synes ikke dere er kjipe! Anonymkode: a7b9a...c08 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Toastmaster kan være kjekt i ha med, i tilfelle noen ønsker å holde en tale o.l.. I tillegg hadde vi med et punkt hvor vi ba folk om å gi tilbakemelding ved eventuelle allergier/kostholdsbegrensninger. Ønskelister har vi bare informert om muntlig til de som har spurt. Da et vennepar giftet seg for noen år siden, sto det litt praktisk informasjon om ønskeliste, bevertning etc. på side to i invitasjonen. Tror de skrev noe om at det ville bli servert vin under middagen og kaffe avec etterpå, og at øvrig alkohol kunne kjøpes i baren. Tenker det kan være greit å ha med slik at folk er forberedt på det. PS: Jeg synes ikke dere er kjipe! Anonymkode: a7b9a...c08 Gode innspill! Tusen takk 😊 Anonymkode: bbb4e...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå