Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har solskinnshistorier?  Kommer ikke til å ta abort.. Barnet er ønsket av begge to egentlig. Men å få barn så tidlig i et forhold er jo helt krise 🥺 

Anonymkode: f1835...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være krise, men hva fremtiden bringer vet ingen. Så hvor godt dere fungerer som par i lengden blir umulig å svare på. Men når det gjelder foreldrerollen så er den ny for førstegangsforeldre uansett om man har vært sammen lenge eller kort. 

Jeg kjenner bare til sistnevnte, for jeg ble også gravid helt i starten av vårt forhold. I tillegg var vi unge. Men måtte bare hoppe i det. Det jeg kan reflektere tilbake på nå er at det har vært veldig fint å "vokse opp sammen", både som par og foreldre. Vi kjenner ikke til noe annet. Nå er vi gravide med vårt fjerde barn, så tillater meg å anse oss som en suksess ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en solskinnshistorie:

Var på tinderdate for 8 år siden. Lå med fyren den kvelden. Vi fortsatte å date, fant ut at jeg var gravid tre uker etter første date (brukte p-piller). 

Vi gønna på. All inn. Flytta sammen, fikk barnet, kjøpte hus. I dag er vi lykkelig gift med to barn. Prøver på en tredje!

Så det KAN GÅ BRA!! 

Anonymkode: 1a86e...2ff

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selv om det ikke er så lurt å få barn tidlig i et forhold, så kan det absolutt gå helt fint. Det er jo ikke sånn at barn tidlig i forholdet = katastrofe. Her har nok personlighetene deres mye å si. Det er veldig viktig å ha god kommunikasjon og å vise forståelse for hverandre. 

Anonymkode: fa8f0...725

AnonymBruker
Skrevet

Har to venninner som var litt desperate etter å få barn raskest mulig når de kom i et forhold. Hun ene ble gravid etter å ha kjent mannen i 6 mnd, hun andre etter 3 mnd. De første er gift og har to barn nå. De andre er også sammen enda. Begge to har vært sammen med sine i mange år nå! Ditt tilfelle er uhell så klart men er jo tidlig i forholde begge deler om det er uhell eller ikke. Hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt godt over hvordan mannen er selv om dere ikke kjenner hverandre noe godt så merker man raskt om man passer sammen og har kjemi. Ser du at dere kanskje ikke passer sammen så hadde jeg vurdert abort. Kan dette være en mann du passer sammen med og har god kjemi med, så behold, går bra veldig mange ganger 😃

Anonymkode: def01...4a3

Skrevet (endret)

Ikke jeg, men en venninne fikk barn sammen med kjæresten sin veldig tidlig i forholdet. De planlegger de baby nr 2 sammen nå 😊 

Endret av Cer3s
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har to venninner som var litt desperate etter å få barn raskest mulig når de kom i et forhold. Hun ene ble gravid etter å ha kjent mannen i 6 mnd, hun andre etter 3 mnd. De første er gift og har to barn nå. De andre er også sammen enda. Begge to har vært sammen med sine i mange år nå! Ditt tilfelle er uhell så klart men er jo tidlig i forholde begge deler om det er uhell eller ikke. Hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt godt over hvordan mannen er selv om dere ikke kjenner hverandre noe godt så merker man raskt om man passer sammen og har kjemi. Ser du at dere kanskje ikke passer sammen så hadde jeg vurdert abort. Kan dette være en mann du passer sammen med og har god kjemi med, så behold, går bra veldig mange ganger 😃

Anonymkode: def01...4a3

Så deilig å lese så mange positive svar ❤️ Skjønner jo selvsagt at det er risikosport å bli foreldre så tidlig.. Men samtidig kan det jo funke. Det er jo alltid en risiko uansett hvor godt og hvor lenge man har kjent hverandre.. Vi passer veldig godt sammen og har veldig god kjemi 🥰 Har truffet familie allerede.. Og han virker utrolig snill og omsorgsfull så langt.. Men man vet jo aldri 🤷‍♀️ So far, so good 👍 

Ts

Anonymkode: f1835...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...