Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg driver å pakker fødebagen og ser nå at jeg har egentlig ikke så mye klær som egner seg å bruke i tiden etter fødsel, behagelige klær, både for magen og rumpe/tissen. 

Hva er dine beste kjøp av klær som du brukte etter fødsel?

Anonymkode: d9028...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøte meg noen pysjbukser med lommer fra Kappahl eller H&M. Bodde nærmest i de de første ukene, og de er kjemlegode å ha på

AnonymBruker
Skrevet

Løst, løst, løst og atter løst! Ikke ta med g-streng og dongeribukser 🤭 Her var det store, myke hipstertruser/boksere og yogabukser i en mnds tid etterpå. Utrolig deilig! Husk også på at det kan jo ende i keisersnitt! Jeg hadde av den grunn med bukser som ikke ville stramme over et evt arr. Nå slapp jeg det, men fristet likevel ikke med klær som strammet noe sted - hverken mot underlivet eller den støle, mørbankede magen :) 

Skal du amme, kan det være greit Å kle seg lagvis. Med singlet feks underst og heller en jakke utenpå. Jeg brukte mye tubetopper den første tiden, fordi den var så enkel å brette ned for amming. Måtte frem med hele stellet i starten for å få ungen på! Etter hvert gikk jeg over til ammesingleter :) 

Anonymkode: cf2ee...e49

Skrevet

Mitt favorittplagg etter fødsel var en myk ammekjole og gravidstrømpebukser. Ingenting som strammet noen stedet og jeg følte med ganske fresh

AnonymBruker
Skrevet

Alt som var løst og hadde lommer var en slager her! 

Anonymkode: 5c54a...b21

AnonymBruker
Skrevet

De gravidbuksene med sånn stoff greier på magen fra hm. 😍 Det gir god støtte til magen. Jeg likte å ha på litt stramme, men myke bukser så den kunne holde hele spetakkelet på plass. Joggebuksene falt i god smak i ukene etter 😊

Og ammesinglet og lange cardigans. 

Anonymkode: e161a...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...