AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hei alle sammen. Jeg driver å pakker fødebagen og ser nå at jeg har egentlig ikke så mye klær som egner seg å bruke i tiden etter fødsel, behagelige klær, både for magen og rumpe/tissen. Hva er dine beste kjøp av klær som du brukte etter fødsel? Anonymkode: d9028...a3f
bergenser Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Kjøte meg noen pysjbukser med lommer fra Kappahl eller H&M. Bodde nærmest i de de første ukene, og de er kjemlegode å ha på
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Løst, løst, løst og atter løst! Ikke ta med g-streng og dongeribukser 🤭 Her var det store, myke hipstertruser/boksere og yogabukser i en mnds tid etterpå. Utrolig deilig! Husk også på at det kan jo ende i keisersnitt! Jeg hadde av den grunn med bukser som ikke ville stramme over et evt arr. Nå slapp jeg det, men fristet likevel ikke med klær som strammet noe sted - hverken mot underlivet eller den støle, mørbankede magen Skal du amme, kan det være greit Å kle seg lagvis. Med singlet feks underst og heller en jakke utenpå. Jeg brukte mye tubetopper den første tiden, fordi den var så enkel å brette ned for amming. Måtte frem med hele stellet i starten for å få ungen på! Etter hvert gikk jeg over til ammesingleter Anonymkode: cf2ee...e49
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Kosebukse fra cubus. Hadde fire stykker og bruke de hver dag fra jeg var 7 måneder på vei til jeg begynte på jobb igjen når baby var 8 mnd. Virkelig den diggeste buksa på planeten. https://cubus.com/no/p/vid-bukse-i-viskose-svart-bukser-joggebukser-dame/7257910_F990 Anonymkode: c0b1b...c54
Bokdamen Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Mitt favorittplagg etter fødsel var en myk ammekjole og gravidstrømpebukser. Ingenting som strammet noen stedet og jeg følte med ganske fresh
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 Alt som var løst og hadde lommer var en slager her! Anonymkode: 5c54a...b21
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 De gravidbuksene med sånn stoff greier på magen fra hm. 😍 Det gir god støtte til magen. Jeg likte å ha på litt stramme, men myke bukser så den kunne holde hele spetakkelet på plass. Joggebuksene falt i god smak i ukene etter 😊 Og ammesinglet og lange cardigans. Anonymkode: e161a...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå