Gå til innhold

Noen som har opplevd at eksen kommer tilbake lenge etterpå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt for et år siden, og jeg er temmelig sikker på at han angret seg umiddelbart. Pga corona befant vi oss på forskjellige steder, som forhindret at vi møttes ved utenforliggende omstendigheter, og han er 100% for sta til å sende melding og si han angrer.

Da jeg tok kontakt over noe trivielt et par måneder senere virket han overlykkelig og savnet meg noe voldsomt. I mellomtiden hadde han møtt et par jenter fra Tinder på nett, men ikke i virkeligheten.

Vi holdt kontakten i månedsvis over nett, men hver gang jeg foreslo å treffes virket det som han feiget ut. Alt har vært stengt, og terskelen for å møtes hjemme ble for høy. Han hadde aldri tinder eller pratet med andre jenter i denne perioden. Det virket virkelig som han angret og ville ordne opp - men ikke visste hvordan. Han sa noe i fylla om at han følte at alt var ødelagt, en gang. 

Vi har hatt kontakt i et halvt år, men for noen uker siden ble det tydelig at han har tatt opp kontakten med den ene - mulig to jenter han traff på Tinder for lenge siden. Han fortsatte å prate med meg, så jeg gikk ut i fra at det var kjedsomhet. Nå, fire uker etterpå blir jeg faset ut. Han virket for første gang siden bruddet likeglad og likegyldig. Det er vondt og vanskelig for meg, som har gått og følt at det er potensiale for å ordne opp. 

Jeg har vanskelig for å tro at denne jenta skal være en reell bekymring, ettersom han droppet henne for meg i førsteomgang, og når han tok opp kontakten fortsatte han likevel å ta kontakt med meg også. Men min mistanke er at kombinasjonen ved at jeg har vært tilgjengelig, og at han har henne å prate med 24/7 (jeg er vesentlig mindre aktiv på sosiale medier), har før til at han ikke lenger føler noe kjærlighetssorg eller stress. 

Han svarer når jeg tar kontakt, men tar ikke lenger initiativ til å prate - noe som er forståelig siden han får dekket behovet et annet sted. 

Nå som alt åpner risikerer vi å møtes på stranda, i byen, på restauranter, utesteder osv i løpet av sommeren. Håpet mitt er at ting vil ordne seg når vi treffes i virkeligheten. Jeg frykter selvfølgelig at han tar det videre med denne andre jenta, eller at han føler at det har gått for lang tid. Jeg hater corona så intenst. Det er ingen store uløselige konflikter som førte til bruddet, rett og slett kjedsomhet i coronatid. 

Jeg har gått "no contact" med han, og håper at det vil føre til at jeg blir mer spennende og attraktiv for han igjen, nå som jeg ikke er så tilgjengelig som jeg har vært det siste halvåret. I mellomtiden tenker jeg å fokusere fullt og helt på mitt liv. 

Noen som har erfaringer hvor det har ordnet seg? ❤️ Akkurat nå føles alt veldig håpløst

Anonymkode: 73326...c71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har håpt på det noen andre ganger, men det har aldri skjedd. Er nok sunnest å gå videre.

Anonymkode: e2051...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, de fleste ekser dukker opp igjen og vil varme opp gamle rester fra forholdet. Å fikse det som gjorde det slutt, er derimot ikke så interessant. 

Anonymkode: 42559...459

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...