Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig bare hjemme, men uansett ull eller bomull?

Anonymkode: 8c3ac...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bomull.

Anonymkode: 07b81...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Siden du skriver "i denne varmen" så regner jeg med at det er over 20 grader, og evt. sol. 

Tynn ull kan fungere, men noen babyer er veldig varme, og da kan det bli for varmt. Jeg ville valgt tynn bomull, eller bambus. Korte ermer og god solbeskyttelse om dere er ute. 

Er dere inne så kle etter innetemperaturen, kan fort vært godt med lange ermer inne om det ikke er veldig varmt.

Anonymkode: 54f6e...60b

AnonymBruker
Skrevet

Svigermor brukte ull til barna sine i alt slags vær, og gjør det til seg selv enda. Fordi ull skal visst ikke bare holde på varmen, men også isolere. Og så puster det godt!

når det var over 20 grader i fjor, så hadde jeg på babyen min bare en vanlig body når han lå i vogna pg vi var ute.. hjemme fikk han ligge naken(med lue)

Anonymkode: a9428...ed9

Skrevet

Vi bruker ull/silke. Baby er ute i skyggen. 20 grader er ikke sykt varmt 😅 baby blir kjappere svett i bomull

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lin? Det er jo veldig deilig og luftig 

Anonymkode: 8b297...8dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lin? Det er jo veldig deilig og luftig 

Anonymkode: 8b297...8dd

Og stivt og hardt. 

Anonymkode: 7c633...45d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bomull er fint tenker jeg. Jeg brukte ikke så mye ull innerst første måneden (selv om jeg har novemberbarn)- de var så tørre på kroppene, og de var før det meste inne og hjemme de første ukene. 

Anonymkode: 223a8...201

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og stivt og hardt. 

Anonymkode: 7c633...45d

Ikke når det er gjennomvasket. Lin som er skikkelig brukt inn er det beste som finnes!

Anonymkode: 3674a...ae7

AnonymBruker
Skrevet

Gutt på tre måneder her - har nesten bare brukt ull fra fødsel av. Nå i varmen er han stort sett kledd i bodyer i ull/silke. Har prøvd bomull, men det blir fort klamt. Skal nevnes at han er et frimerke som kun sover på meg.

Anonymkode: ae2c5...c08

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Svigermor brukte ull til barna sine i alt slags vær, og gjør det til seg selv enda. Fordi ull skal visst ikke bare holde på varmen, men også isolere. Og så puster det godt!

Anonymkode: a9428...ed9

haha, høres ut som mora mi. må si jeg er noe skeptisk. Men det kommer vel litt an på ullblandingen. lanulva og nøstebarn har vel blandinger med silke o.l. som gjør de ganske svale i varmen kanskje?

Anonymkode: 26c08...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...