AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Del Skrevet 31. mai 2021 Hei. Det er noe jeg ikke forstår her. Jeg mangler sikkerhetskursbane/glattkjøring for en mnd siden. Den ble avbestilt av skolen min, på grunn av smittevern. Så skulle læreren min bestille til meg to uker siden, og nå sier han at det er ingen ledig, alt er stengt på grunn av smittervern. Mer svar får jeg ikke fra han. (Det gjelder Viken område) jeg har teori som går ut i slutten av august, og må forte meg virkelig! Er det virkelig stengt for bestillinger i hele viken eller bare min skole, noen som har peiling?? hva burde jeg gjøre Anonymkode: ecf96...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Det er noe jeg ikke forstår her. Jeg mangler sikkerhetskursbane/glattkjøring for en mnd siden. Den ble avbestilt av skolen min, på grunn av smittevern. Så skulle læreren min bestille til meg to uker siden, og nå sier han at det er ingen ledig, alt er stengt på grunn av smittervern. Mer svar får jeg ikke fra han. (Det gjelder Viken område) jeg har teori som går ut i slutten av august, og må forte meg virkelig! Er det virkelig stengt for bestillinger i hele viken eller bare min skole, noen som har peiling?? hva burde jeg gjøre Anonymkode: ecf96...020 Viken er så stort og har så vilt varierende smittesituasjon at det høres veldig rart ut. Men det er jo likevel fullt mulig at alt som er i rimelig nærhet av deg er stengt, siden du ikke sier hvor i Viken du bor. Det er ikke bare bare å dra fra Ustaoset til Rudskogen for å kjøre sikkerhetskurs på bane, liksom. (Tilfeldig valgt eksempel - jeg vet ikke om Rudskogen har åpent.) Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket med andre kjøreskoler i området. Anonymkode: c33df...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Viken er så stort og har så vilt varierende smittesituasjon at det høres veldig rart ut. Men det er jo likevel fullt mulig at alt som er i rimelig nærhet av deg er stengt, siden du ikke sier hvor i Viken du bor. Det er ikke bare bare å dra fra Ustaoset til Rudskogen for å kjøre sikkerhetskurs på bane, liksom. (Tilfeldig valgt eksempel - jeg vet ikke om Rudskogen har åpent.) Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket med andre kjøreskoler i området. Anonymkode: c33df...4d0 Bor i Jessheim. Læreren sier at det er nedstengning i hele viken og Oslo område, og begrenset bestillinger. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: ecf96...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 tull og tøys. hadde glattkjøring med 20-25 andre stk i viken i dag Anonymkode: 8ef30...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå