Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Jeg er på jakt etter en god fuktighetskrem. Har kombihud; litt fet i T-sonen, litt sensitiv, ellers tørr på nese og kinn (særlig om vinteren!). Har prøvd Vichy, men produktene inneholder mye parfyme og ettersom huden min er sensitiv, svir den og blir irritert. Noen anbefalinger? Må koste over 200 kr.
Impala Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Har nesten samme hudtype som deg (blir ikke så tørr da), og har prøvd masse forskjellige kremer, men sliter med å finne en som jeg kjøper to ganger. Har nå brukt en fra Cosmica en stund og den er ganske bra, men kan bli litt fet innimellom. Har nå invistert i Biotherm sin Aquasorce Non Stop etter å ha hørt mye godt om Biotherm sine produkter, og er fornøyd med den så langt. Får se hva jeg mener når jeg har brukt opp krukka
Gjest Fantus Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 (endret) Ta deg en tur innomet apotek og spør etter en serie som heter Avene. Disse er allergitestet, milde mot huden og skikkelig kvalitet. Finnes gode renseprodukter og gode kremer i den serien. Edit: skrivefeil Endret 7. september 2005 av Fantus
Gjest Brunetten_ Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Prøv noe fra dermalogica? Selv har jeg kombihud. En veldig fet t-sone, mens noen steder er tørre. Jeg bruker dermalogica active moist. Den er uten olje og den er den beste for min hud. Har stadig vekk latt meg friste av andre kremer (Decleors, Shiseidos, Vichy, etc), men ingen slår dermalogica. Enten så kan jo active moist passe for deg, eller skin smoothing creeme (den er med olje og litt fetere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå