AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 5 uker siden vaginal fødsel, og jeg kjenner på en nedpress-følelse. Kan kjenne med fingeren at jeg har "noe" i skjeden også. Føles ikke som normalt (før fødsel). Nå er jeg livredd for livmorsfremfall og at jeg ikke vil komme tilbake til normalen. Skal på 6-ukers kontroll neste uke, og skal ta det opp da. Gjør knipeøvelser hver dag nå. Flere som opplevde nedpress 5 uker etter fødsel? Gikk det over? Anonymkode: 28ed7...928
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Synes nedpressfølelsen gav seg etterhvert. Er 3mnd siden fødsel her. Men har noen ganger litt ubehag og kjennes som om veggene buler litt innover. Kjemperedd for at det skal utvikle seg mer så det trenes her også. Håper det går seg til og ikke blir alvorlig rectocele. Anonymkode: cf371...d31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Høres ut som du har fått lettere grad av fremfall. Jeg fikk fremfall etter fødsel, men i løpet av 6 mnd ble det mye bedre. Og etter 1 år var det helt som normalt igjen 🙂 Gjorde ingen øvelser. Anonymkode: 1f8da...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå