AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Har 33000 utbetalt i nettolønn + barnetrygd og barnebidrag. Alene med disse og alene med økonomien. Hus og gammel bil. 110 000 ok i buffer når jeg flytter? Anonymkode: c3063...ba0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Det er det som er anbefalt så sikkert ok. Jeg er så pessimistisk at jeg ikke føler meg trygg før jeg har en god del mer. Anonymkode: 1ae71...752
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Kommer også ann på hvor trygg jobben din er og hvor gammelt hus og bil er. Eldre hus og eldre bil har større sansynlighet for store utgifter. Personlig er jeg ikke i nærheten å ha så mye på bufferkonto, men har sparepenger plassert på andre måter som ikke er like lett tilgjengelige. Har ikke følt behovet siden jobbmessig har jeg nesten mer å gjør nå i disse koronatider. Har noe høyere lønn så utforutsette utgifter som ikke er for store betales med kredittkort som betales ved neste lønning. Har også nesten nytt hus og ganske ny bil så det er ikke stor sansynlighet for større utgifter der heller. Med gammel bil så ville jeg nok øremerket 20 000-30 000 kroner av bufferkontoen til potensielle bilutgifter. Anonymkode: 5460d...130 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå