AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Jeg føler det ligger noe mer i lufta. Vi har hatt kontakt enn stund og han snakker mer og mer med meg om sex og går dypere inn på det. Jeg holder litt igjen fordi jeg er usikker på å åpne meg så mye, men samtidig så har jeg følelser for han og er kjempe forelska. Det er opp til meg å utvikle dette nå og snakke mer om disse tinga. Jeg synes det bare er så vanskelig. Hvordan kan man starte en helt uskyldig kinky samtale? Anonymkode: f0b3d...86b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Du trenger vel bare vente til neste gang han tar opp temaet? Uskyldig og kinky, i samme setning? 😄 Anonymkode: 44d17...235
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger vel bare vente til neste gang han tar opp temaet? Uskyldig og kinky, i samme setning? 😄 Anonymkode: 44d17...235 I know! Det passer ikke i samme setning. Hahaha jeg synes bare det er så skummelt, men samtidig sykt spennende og gøy. Men vi har fetlife, så det gjør det jo kanskje litt enklere å starte en slik samtale der enn på messenger. TS Anonymkode: f0b3d...86b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Bruk Messenger. Send et uskyldig bilde med litt hud, eller blonder, eller noe fra tauavdelinga på Biltema elns, avhengig av hva han liker. Dere kommer fort i gang. Anonymkode: 44d17...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå