AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hvordan takler dere nervene før bryllupet? Vet jeg kommer til å være fullstendig nervevrak. Kan ikke drikke alkohol eller ta beroligende medisin da jeg er gravid. Bryllupet er med ca.65 inviterte gjester. Er det for lite til å bli nervøs for? Overdriver jeg? Anonymkode: 37577...a31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Alle vil deg jo vel, det er vel knapt noen annen anledning i livet at folk er så positivt innstilt til noen som på den dagen man er i bryllupet deres Anonymkode: 0bee9...0e8 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan takler dere nervene før bryllupet? Vet jeg kommer til å være fullstendig nervevrak. Kan ikke drikke alkohol eller ta beroligende medisin da jeg er gravid. Bryllupet er med ca.65 inviterte gjester. Er det for lite til å bli nervøs for? Overdriver jeg? Anonymkode: 37577...a31 https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-arrangementer/id2703876/ Så mange gjester? Anonymkode: e5f1a...e01 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-arrangementer/id2703876/ Så mange gjester? Anonymkode: e5f1a...e01 Ja, er i slutten av august så satser på det. Hvis ikke, kutter vi selvsagt ned. Anonymkode: 37577...a31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle vil deg jo vel, det er vel knapt noen annen anledning i livet at folk er så positivt innstilt til noen som på den dagen man er i bryllupet deres Anonymkode: 0bee9...0e8 Håper du har rett men: Er likevel livredd for teite taler med «utdriting» og å ikke ha kontroll på hva folk kan finne på. Jeg HATER å bli tatt bilde av og bli utsatt for slike dumme leker man har i bryllup. Anonymkode: 37577...a31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 Vel, hva er det du er nervøs for? Snakk med de du vet er aktuelle for taler. Jeg har aldri vært borti utdritning i bryllup, er det vanlig i din krets siden du tenker over det? Jeg har heller ikke vært borti leker som gjester har initiert, bortsett fra klirre i glasset og trampe i gulvet for å få paret til å kysse. Bilder må du nesten bare godta på dagen, du trenger jo ikke se på dem etterpå. Jeg giftet meg for noen uker siden (bittelite bryllup), og var ikke nervøs for noe. Hadde kun mine aller nærmeste der. Er det en ide å bare gjøre det mindre? Anonymkode: e45e6...add
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, hva er det du er nervøs for? Snakk med de du vet er aktuelle for taler. Jeg har aldri vært borti utdritning i bryllup, er det vanlig i din krets siden du tenker over det? Jeg har heller ikke vært borti leker som gjester har initiert, bortsett fra klirre i glasset og trampe i gulvet for å få paret til å kysse. Bilder må du nesten bare godta på dagen, du trenger jo ikke se på dem etterpå. Jeg giftet meg for noen uker siden (bittelite bryllup), og var ikke nervøs for noe. Hadde kun mine aller nærmeste der. Er det en ide å bare gjøre det mindre? Anonymkode: e45e6...add Hadde det vært et lite bryllup hadde det vært helt greit. Det var min drøm. Men Min samboer ønsker alle mulige folk tilstede. Inkludert endel mennesker jeg ikke kjenner og et par stykker jeg misliker sterkt. Anonymkode: 37577...a31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hadde det vært et lite bryllup hadde det vært helt greit. Det var min drøm. Men Min samboer ønsker alle mulige folk tilstede. Inkludert endel mennesker jeg ikke kjenner og et par stykker jeg misliker sterkt. Anonymkode: 37577...a31 Det høres ut som at du bør ha en god prat med forloveden din. Hvorfor vil han invitere noen du misliker? At noen du ikke kjenner kommer er greit nok, men syns det også er litt snodig. Kanskje ikke møtt dem pga korona? Du svarte heller ikke om utdritning, har du opplevd det i bryllup eller er du bare litt nervøs siden bryllupet får litt størrelse? Hadde det vært min mann, hadde han nok lyttet litt mer til en gravid nervøs kvinne han elsket.. Sett deg ned og forklar hva du er bekymret for. 65 gjester er ganske urealistisk for august også, hva med å redusere bare litt? Har han kommer med noen kompromisser eller bare kjørt gjennom at bryllupet blir stort? Anonymkode: e45e6...add
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det høres ut som at du bør ha en god prat med forloveden din. Hvorfor vil han invitere noen du misliker? At noen du ikke kjenner kommer er greit nok, men syns det også er litt snodig. Kanskje ikke møtt dem pga korona? Du svarte heller ikke om utdritning, har du opplevd det i bryllup eller er du bare litt nervøs siden bryllupet får litt størrelse? Hadde det vært min mann, hadde han nok lyttet litt mer til en gravid nervøs kvinne han elsket.. Sett deg ned og forklar hva du er bekymret for. 65 gjester er ganske urealistisk for august også, hva med å redusere bare litt? Har han kommer med noen kompromisser eller bare kjørt gjennom at bryllupet blir stort? Anonymkode: e45e6...add Er vel bare nervøs fordi jeg føler det blir mye folk der som jeg ikke kjenner og vet ikke hva de kan finne på å si. Har gitt klar beskjed til samboer at vi ikke skal ha noe «Open mic» opplegg, alle taler skal på forhånd meldes inn Er også ganske sliten siden jeg er gravid og føler et mindre bryllup hadde passet bedre. Kommer til å være over 6 mnd på vei på bryllupsdagen og føler meg ikke helt komfortabel med det heller. ts Anonymkode: 37577...a31
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 Det er lov å sette regler for hva gjestene kan finne på:) var toastmaster i et bryllup hvor brudeparet ikke ønsket sånn tramping og kyssing, og da opplyste jeg om det da jeg ønsket alle velkommen:) ta en prat med forloveden din og toastmaster og sett noen rammer som gjør deg mer komfortabel:) man må ikke ha med typiske bryllupsting hvis man ikke ønsker det:) Anonymkode: fabbc...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 11.06): Det er lov å sette regler for hva gjestene kan finne på:) var toastmaster i et bryllup hvor brudeparet ikke ønsket sånn tramping og kyssing, og da opplyste jeg om det da jeg ønsket alle velkommen:) ta en prat med forloveden din og toastmaster og sett noen rammer som gjør deg mer komfortabel:) man må ikke ha med typiske bryllupsting hvis man ikke ønsker det:) Anonymkode: fabbc...a3c Nei det er sant Vi har satt foten ned for endel ting. Som gravid har jeg litt problemer med blodtrykket og blir lett svimmel så vi skal ikke ha noe slik kyssing og tramping der vi må opp og stå på en stol. Anonymkode: 37577...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå