AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Jeg lurer på hvorfor menn har så sterkt behov for å voldta? De har voldtatt gjennom alle tider, i krig og fred. De har sin rett, og tar retten sin. Hva er det som driver menn til å voldta? Føler de seg store og sterke når de kan nedlegge noen som ikke få forsvart seg? Føler de seg som en predator som tar et bytte? Anonymkode: daef0...7c8 7
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Det er ikke bare menn som voldtar. Både kvinner og menn voldtar, og menn som kvinner blir utsatt for voldtekt. 11 1
CorvusCorax Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 "De har sin rett, og tar retten sin"? Hva mener du med det? Mener du at dem har rett til å voldta? Nei - menn har ikke et sterkt behov for å voldta. Mennesker meg alvorlige personlighetsforstyrrelser har behov for å voldta. Være seg kvinne eller mann. Hvorfor dreper noen? Torturerer? Voldtar? Jo, fordi de ikke er riktig navla. 10 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Det er ikke bare menn som voldtar. Både kvinner og menn voldtar, og menn som kvinner blir utsatt for voldtekt. Ja, det vet jeg, men når jeg er ute og går er jeg ikke redd for kvinner, men menn... Anonymkode: daef0...7c8 16
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 Tror voldtektsmenn har en diagnose i bunn. Narcissister, psykopater, sosiopater osv. Følelsesmessig avstumpet og uten evne til å reflektere over følelsene til offeret. Det er jo bevist at disse menneskene har avvikende hjerner i forhold til den gemene hop. De har rett og slett ikke empati. Utrolig skremmende. De kan se på ei kvinne skrike for livet i redsel og likevel være opphisset. Tenk å være så syk. Anonymkode: 0bca9...f83 12
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): "De har sin rett, og tar retten sin"? Hva mener du med det? Mener du at dem har rett til å voldta? Nei - menn har ikke et sterkt behov for å voldta. Mennesker meg alvorlige personlighetsforstyrrelser har behov for å voldta. Være seg kvinne eller mann. Hvorfor dreper noen? Torturerer? Voldtar? Jo, fordi de ikke er riktig navla. Min oldemor vokste opp med en oldefar som skulle ha sin rett, samme hva. Morfaren min fortalte at i oppveksten måtte han og broren måtte stå vakt ved døra da moren var syk pga faren ville inn og voldta henne. Anonymkode: daef0...7c8 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Mange menn har desverre begrenset emosjonell intelligens. Det har vel med evolusjon og biologi å gjøre Anonymkode: 14ffa...1fb 13
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Det er mentalt alvorlig syke mennesker som oppnår nytelse av å påføre andre lidelse. Anonymkode: 63719...fcc 2
CorvusCorax Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange menn har desverre begrenset emosjonell intelligens. Det har vel med evolusjon og biologi å gjøre Anonymkode: 14ffa...1fb Tull. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): "De har sin rett, og tar retten sin"? Hva mener du med det? Mener du at dem har rett til å voldta? Nei - menn har ikke et sterkt behov for å voldta. Mennesker meg alvorlige personlighetsforstyrrelser har behov for å voldta. Være seg kvinne eller mann. Hvorfor dreper noen? Torturerer? Voldtar? Jo, fordi de ikke er riktig navla. Jeg er i utg.punktet enig i mye av det du skriver, men det er veldig mange som voldtar og jeg tror ikke at det er like stor prosentandel av befolkningen som har personlighetsforstyrrelse som antallet som voldtar. Voldtekt handler i mange tilfeller om å krenke den man voldtar. Det er ofte ikke gjort for seksuell nytelse. Anonymkode: bea3a...df5 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange menn har desverre begrenset emosjonell intelligens. Det har vel med evolusjon og biologi å gjøre Anonymkode: 14ffa...1fb Lysten er sterkere enn fornuften hos noen. Anonymkode: daef0...7c8 7
CorvusCorax Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i utg.punktet enig i mye av det du skriver, men det er veldig mange som voldtar og jeg tror ikke at det er like stor prosentandel av befolkningen som har personlighetsforstyrrelse som antallet som voldtar. Voldtekt handler i mange tilfeller om å krenke den man voldtar. Det er ofte ikke gjort for seksuell nytelse. Anonymkode: bea3a...df5 Hva er det du babler om? Så klart det handler om en alvorlig personlighetsforstyrrelse når man vil påføre andre smerte. Enten psykisk eller fysisk. Oppegående mennesker voldtar ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 Oj, dette var en særdeles stygg tråd. Men det har vel med makt og kontroll å gjøre, tenker jeg. Anonymkode: de7c5...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 Fader for en mannehat-tråd dette er! Skjerpings! Menn har ikke behov for å voldta og menn har ikke mangel på emosjonell intelligens! Menn er på generelt grunnlag både omsorgsfulle og gode mennesker som ikke voldtar, men så finnes det et fåtall utskudd på stammen. Akkurat som det gjør på kvinnerstammen. Noen kvinner voldtar også! Noen kvinner mangler også emosjonell intelligens! Stikkordet her er NOEN. Det er ikke kjønnsavhengig! Anonymkode: e7fdb...9fc 13
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Tull. Nei vel, kulturellt betinget, da. Anonymkode: 14ffa...1fb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #17 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fader for en mannehat-tråd dette er! Skjerpings! Menn har ikke behov for å voldta og menn har ikke mangel på emosjonell intelligens! Menn er på generelt grunnlag både omsorgsfulle og gode mennesker som ikke voldtar, men så finnes det et fåtall utskudd på stammen. Akkurat som det gjør på kvinnerstammen. Noen kvinner voldtar også! Noen kvinner mangler også emosjonell intelligens! Stikkordet her er NOEN. Det er ikke kjønnsavhengig! Anonymkode: e7fdb...9fc Men det er menn som voldtar og kriger og styrer på i flertall. Du kan ikke si at det er kvinner som til alle tider har holdt på sånn? Anonymkode: daef0...7c8 11
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #18 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fader for en mannehat-tråd dette er! Skjerpings! Menn har ikke behov for å voldta og menn har ikke mangel på emosjonell intelligens! Menn er på generelt grunnlag både omsorgsfulle og gode mennesker som ikke voldtar, men så finnes det et fåtall utskudd på stammen. Akkurat som det gjør på kvinnerstammen. Noen kvinner voldtar også! Noen kvinner mangler også emosjonell intelligens! Stikkordet her er NOEN. Det er ikke kjønnsavhengig! Anonymkode: e7fdb...9fc I alle tråder hvor man skal forsøke å lufte et tabu-tema så skal sånne svar dukke opp. Hvis man vil diskutere hvorfor menn voldtar, så må man vel få lov til det?? Anonymkode: 14ffa...1fb 14
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fader for en mannehat-tråd dette er! Skjerpings! Menn har ikke behov for å voldta og menn har ikke mangel på emosjonell intelligens! Menn er på generelt grunnlag både omsorgsfulle og gode mennesker som ikke voldtar, men så finnes det et fåtall utskudd på stammen. Akkurat som det gjør på kvinnerstammen. Noen kvinner voldtar også! Noen kvinner mangler også emosjonell intelligens! Stikkordet her er NOEN. Det er ikke kjønnsavhengig! Anonymkode: e7fdb...9fc Nå er de voldtekter som begås, både mot kvinner, menn og barn, i all hovedsak utført av menn. Selv om ikke alle menn voldtar, så er det sterk sammenheng mellom å være voldtektsforbryter og mannlig kjønn. Det må faktisk være greit å diskutere, på grunnlag av fakta, uten at menn med såre tær tar helt av med følerier. Anonymkode: 9b488...c0d 20
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 CorvusCorax skrev (9 minutter siden): Hva er det du babler om? Så klart det handler om en alvorlig personlighetsforstyrrelse når man vil påføre andre smerte. Enten psykisk eller fysisk. Oppegående mennesker voldtar ikke. Jeg kan selvsagt gjenta meg selv siden du ikke skjønte innlegget mitt. -Du mener man må ha en alvorlig personlighetsforstyrrelse for å være i stand til å voldta -Jeg svarte deg at jeg tviler på at det er like stor prosentandel som har personlighetsforstyrrelse som antallet som voldtar. Om du er på et diskusjonsforum og mener du har rett og at dette er en selvfølge, må du vise til kilder på at en like stor prosentandel har det du klassifiserer som alvorlige personlighetsforstyrrelser som antallet som voldtar. 10% av kvinner rapporterer å ha blitt voldtatt. Siden det i følge deg er en selvfølge at mennene som gjør dette har en alvorlig personlighetsforstyrrelse, må du isåfall vise kilder på at det er sannsynlig at 10% av menn har en slik personlighetsforstyrrelse. Forstår du nå hva jeg babler om, eller må jeg bable mer? Anonymkode: bea3a...df5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå