Gå til innhold

Kompani Lauritzen som treningsinspirasjon :D

Aranciata

Anbefalte innlegg

Mens jeg så dette TV-programmet slo det meg at jeg ville røket ut ekstremt raskt! Jeg hadde klart å jogge 3000 uten å komme sist, og jeg hadde klart å ta et OK antall sit-ups og push-ups, men det hadde vært det tror jeg... Er både pysete og svak haha! Hadde aldri klart å gå så mye med tung sekk, og hadde aldri turt for eksempel militært baklengsstup.

Nå har jeg begynt å gå mer i marka for å få gått i kupert terreng (i stedet for turer i sentrum som er det jeg pleier å gjøre), og jeg har begynt hos fysioterapeut for å trene opp ryggen (har fått et program jeg gjør hjemme tre ganger i uken, pluss en gang i uken hos fysio.)

Blir nok aldri supersterk eller friskus, men skal i hvert fall prøve å fokusere litt på funksjonell trening og generell ut på tur-mentalitet. Det jeg har gjort før (lett jogging, yoga, litt trening på senter) har absolutt ikke vært bra nok.

Noen andre som har begynt å trene mot mål fra Kompani Lauritzen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har følgt med på programmet og faktisk hatt det litt i underbevisstheten når jeg trener. Trener allerede regelmessig, men har alltid slitt med å pushe meg skikkelig. Så enkelte av mantraet som at det med at når man tror man er i kjelleren så er det hjernen og ikke kroppen som sier stopp har vært litt inspirerende. Jeg visste jo akkurat det fra før av, men det hjelper å høre det igjen. 

Anonymkode: 1fb64...412

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke jogge 3000 meter punktum, hehe. Målet er å kunne jogge en slik distanse, men må trene opp rygg og bekkenbunn etter svangerskap først. Mye tøft de gjorde der som jeg aldri hadde klart, men å trene til å kunne jogge litt lenger enn jeg kan i dag bør være gjennomførbart.

Anonymkode: ea144...26c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har følgt med på programmet og faktisk hatt det litt i underbevisstheten når jeg trener. Trener allerede regelmessig, men har alltid slitt med å pushe meg skikkelig. Så enkelte av mantraet som at det med at når man tror man er i kjelleren så er det hjernen og ikke kroppen som sier stopp har vært litt inspirerende. Jeg visste jo akkurat det fra før av, men det hjelper å høre det igjen. 

Anonymkode: 1fb64...412

Så morsomt at du også har det i bakhodet! Og jeg er litt lik, pusher meg ikke skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...