Aranciata Skrevet 31. mai 2021 #1 Del Skrevet 31. mai 2021 Mens jeg så dette TV-programmet slo det meg at jeg ville røket ut ekstremt raskt! Jeg hadde klart å jogge 3000 uten å komme sist, og jeg hadde klart å ta et OK antall sit-ups og push-ups, men det hadde vært det tror jeg... Er både pysete og svak haha! Hadde aldri klart å gå så mye med tung sekk, og hadde aldri turt for eksempel militært baklengsstup. Nå har jeg begynt å gå mer i marka for å få gått i kupert terreng (i stedet for turer i sentrum som er det jeg pleier å gjøre), og jeg har begynt hos fysioterapeut for å trene opp ryggen (har fått et program jeg gjør hjemme tre ganger i uken, pluss en gang i uken hos fysio.) Blir nok aldri supersterk eller friskus, men skal i hvert fall prøve å fokusere litt på funksjonell trening og generell ut på tur-mentalitet. Det jeg har gjort før (lett jogging, yoga, litt trening på senter) har absolutt ikke vært bra nok. Noen andre som har begynt å trene mot mål fra Kompani Lauritzen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg har følgt med på programmet og faktisk hatt det litt i underbevisstheten når jeg trener. Trener allerede regelmessig, men har alltid slitt med å pushe meg skikkelig. Så enkelte av mantraet som at det med at når man tror man er i kjelleren så er det hjernen og ikke kroppen som sier stopp har vært litt inspirerende. Jeg visste jo akkurat det fra før av, men det hjelper å høre det igjen. Anonymkode: 1fb64...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg kan ikke jogge 3000 meter punktum, hehe. Målet er å kunne jogge en slik distanse, men må trene opp rygg og bekkenbunn etter svangerskap først. Mye tøft de gjorde der som jeg aldri hadde klart, men å trene til å kunne jogge litt lenger enn jeg kan i dag bør være gjennomførbart. Anonymkode: ea144...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har følgt med på programmet og faktisk hatt det litt i underbevisstheten når jeg trener. Trener allerede regelmessig, men har alltid slitt med å pushe meg skikkelig. Så enkelte av mantraet som at det med at når man tror man er i kjelleren så er det hjernen og ikke kroppen som sier stopp har vært litt inspirerende. Jeg visste jo akkurat det fra før av, men det hjelper å høre det igjen. Anonymkode: 1fb64...412 Så morsomt at du også har det i bakhodet! Og jeg er litt lik, pusher meg ikke skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå