Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg vokste opp hadde mamma en kjæreste i noen år som forgrep seg seksuelt på meg. Moren min lider av angst, depresjon og jeg vet ikke hva..., så jeg har aldri giddet si noe til henne. Det vil si, da jeg var liten turte jeg ikke si noe, i voksen alder har jeg hatt et «oppgjør med meg selv» og anser meg i grunn som ferdig med «saken», men har ikke villet informere min mor, da jeg ikke så hva godt det kunne komme ut av at hun fikk kjennskap. 

Nå har det jeg aldri kunnet tro ville skje skjedd! Han skal på besøk til min mor og hun er i hundre.... Vi bor så tett og jeg har barn, så det sier seg selv at det ikke akkurat er en gledens dag for meg! Jeg må nesten si noe, men hva? Og hvordan? Fristet til å bare reise bort, men risikerer jo bare at de plutselig bor sammen igjen eller noe slikt, så det er vel i grunnen bare å hoppe i det? 😔 Når man trodde man hadde gjort seg ferdig med fortiden... 😢

Anonymkode: 465c4...958

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt den samtalen med henne om de møtes flere ganger. Hvis de bare møtes en gang nå kan du kanskje bare skygge banen? 

Så leit at du måtte oppleve dette som barn 💔 

Anonymkode: 450a2...22a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville tatt den samtalen med henne om de møtes flere ganger. Hvis de bare møtes en gang nå kan du kanskje bare skygge banen? 

Så leit at du måtte oppleve dette som barn 💔 

Anonymkode: 450a2...22a

Ja, det var min første tanke! Jeg får håpe jeg vet når han kommer, så jeg får tatt med unger og komme meg unna. Vi bor altfor tett til at hun kan ha besøk uten at jeg berøres, om du forstår. Er jaggu ikke snau den mannen heller...! At han tørr 🤬

Takk ♥️

Anonymkode: 465c4...958

AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️

Tror jeg ville gitt beskjed med en gang, og ikke vente til de evt møtes igjen. Plutselig er hun så forelsket at hun ikke ønsker å tro på deg- og det blir vanskeligere for henne å bryte kontakten. Sier du det nå vil det være lett for henne å avlyse. Om du tror hun ikke takler sannheten så trenger du ikke nødvendigvis å gi hele sannheten, men fortelle deler av det, nok til at hun ikke vil ønske å treffe han. 

Anonymkode: a626e...50b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...