Gå til innhold

Nå er jeg 30, MÅ jeg kle meg deretter? 😭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min ser ikke ut som en 30 åring... føler meg som en kvinne i min beste alder, jeg har aldri sett bedre ut og aldri tatt bedre vare på min helse. Jeg har ingen barn og er singel og søkende. Jeg kler meg pent, men kan ha utringning, vise en glippe med hud mellom singleter og shorts, har korte shorts osv... liker å vise meg frem. 

Må jeg dempe meg? 😓 kle meg etter alder? 

Jeg sminker meg også slik jeg alltid har gjort gjennom hele 20 års perioden.. det er løsvipper, øyenskygge, mote riktige bryn, løshår, løsnegler og hele den pakka, om dere nå skjønner stilen min 😅 

Er jeg på byen kan jeg godt ta på meg 10 cm høye sko 🙈

Anonymkode: 65d07...523

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kle deg akkuratt som du vil! Det er ingen aldersgrense på hverken klesstil eller hårfrisyrer.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som DU føler blir rett og komfortabelt for DEG 🙂

Drit i alle andre

Anonymkode: 9a343...69f

• Liker 12
Skrevet

Du går i akkurat det du føler for så lenge du er komfortabel med det. Klær og sminke påvirker hvordan andre oppfatter deg så du kan jo filosofere litt over hva du ønsker å signalisere. Men det er helt opp til deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt skal du kle deg som du vil og ikke avhengig av om du er 29 eller 30.Bruk klær som får frem din smak og personlighet. Også... Får sikkert pepper for dette men synes kroppsfasong og hudfarge er litt viktig mtp på klesstil. Noe kan se helt ok ut på én 30åring mens det ser barnslig, upassende eller rart på en annen. Ikke det at man ikke har RETT til å kle seg som man vil men man vil jo ta seg noenlunde ok ut. 

Du "føler" du er en kvinne i din beste alder?! Hallo. Du er jo det. 

Anonymkode: e591c...d90

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kler en 30-åring seg?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 24, og 30 er ingen alder! Du er ikke gammel (!!) og kle deg akkurat som du vil

Anonymkode: c691d...644

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke, du kan kle deg som du vil. Jeg har ikke endret stil noe særlig fra 20-35, men har kanskje alltid kledd meg som en 35-åring😆

Anonymkode: 0d6c0...970

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Polyester skrev (2 minutter siden):

Hvordan kler en 30-åring seg?

Jeg tenker litt mer tekkelig enn en yngre person - bedre tilpasset settingen. Tenker at man som ung "tilgis" for å være litt mer egenrådig og dristig i stilen enn om man er voksenvoksen. 

Jeg ser 25-26 som en slags grense her. Overgangen 29-30 handler mest om tallet. 

Anonymkode: e591c...d90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også samme stil som jeg har hatt siden jeg var 16-20 år (snart 30) den har Kansje utviklet seg gradvis mer «voksent» men er de samme tingene jeg liker og bruker stortsett 😍

Anonymkode: ba423...85f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh, 30 er jo ikke akkurat gammel kjerring heller da. Jeg blir selv 31 i år og skjønner ikke hva du mener med at kroppen din ikke ser 30 år ut, for nesten alle jeg kjenner er slanke og fine. Dette inkluderer de som har født. Selv har jeg droppet hettegenser i offentligheten de siste årene, men ellers har jeg ikke gjort mye endringer stilmessig de siste årene. Jeg går i alt fra collegegensere til bluser.

Anonymkode: 7287e...85e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her på KG virker det som det skjer et brått skifte i det man er 30 og ting er plutselig ikke "lov" mer.

Jeg er 32, og som noen over her sier også, så liker jeg og kler meg som da jeg var 20 (altså følger med i tiden stilmessig da)

Men selvfølgelig i noen settinger, som på jobb der jeg har viktige møter osv, så kler jeg meg passende til det. Men på fritiden kler jeg uten å tenkte på alder (føler meg jo ung) :) 

Anonymkode: 5f832...36f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kroppen min ser ikke ut som en 30 åring... føler meg som en kvinne i min beste alder, jeg har aldri sett bedre ut og aldri tatt bedre vare på min helse. Jeg har ingen barn og er singel og søkende. Jeg kler meg pent, men kan ha utringning, vise en glippe med hud mellom singleter og shorts, har korte shorts osv... liker å vise meg frem. 

Jeg sminker meg også slik jeg alltid har gjort gjennom hele 20 års perioden.. det er løsvipper, øyenskygge, mote riktige bryn, løshår, løsnegler og hele den pakka, om dere nå skjønner stilen min 😅 

30, Såååå gammel...😅😅 Neida, jeg bare tuller. Men du, herlighet, er ikke du ei kvinne som er i din beste alder, jo det er du definitivt. Neida, du skal ikke gjøre deg om til ei du ikke er, kle deg akkurat som du vil og sånn du liker best selv. Det viser selvsikkerhet.😊👍💚 Du skal så absolutt ikke moderere deg en millimeter💚👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare om du bor på bygda

Anonymkode: 03a3a...042

Skrevet

Hvordan er det en 30-åring kler seg, mener du? :)  For alle jeg kjenner kler seg slik de gjorde når de var 29, 28 og 27. Akkurat som de vil :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Do you ❤️ 

Anonymkode: f4786...476

• Liker 2
Skrevet

Å bytte klesskapet sitt hver gang en fyller år ser jeg på som mer merkelig..  you do you. Noen liker stilen din andre ikke. Sånn er det bare. Men nei en må ikke kle seg etter et årstall. Ingen forandrer seg fra den ene dagen til den neste og du er den som bestemmer din egen stil! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

30 er ungt idag. 

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 30 rocka jeg byen i de korteste miniskjørt og de mest utringa toppene.  Kledde med som en 22 åring, men så så jeg ut som en også da. 

Anonymkode: 38296...c92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man kler seg jo hvordan man vil, men høres ganske fjortis ut det siste der syntes jeg.. Hvis du er søkende etter en mann, og et langvarig seriøst forhold - så er jo menn flest ute etter kvinner som er naturlig pene. Klesstilen høres OK ut, men alt det andre er ganske over-kill, mine kompiser og samboeren min hadde aldri syntes det er noe å satse på - sånn i det lange løp liksom :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...