Gå til innhold

Sex i hengekøye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer? Bra? Dårlig? 

Anonymkode: d1a6d...c16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, erfart. Veldig deilig å suge han til orgasme. Han kan skjelve og rykke uten andre lyder enn stønninga hans.

Anonymkode: 9068e...a6d

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt hengekøye til akkurat det formålet...

Gjest Gyros
Skrevet

Vi har gjort det på trampoline nattestid.  Morsomt det og. Vi har forresten en turhengekøye som ennå ikke er innvidd, mulig det kan bli utforskning på oss også, etterhvert.🙃

Skrevet

Har prøvd det endel på stjerneklare augustnetter... først legger jeg et tykt dunteppet i bunn, så legger jeg meg på ryggen, og hun  legger seg oppå meg med ryggen mot meg, så et dunteppe over oss... Vi ser da begge på stjernehimmelen nusser og koser oss, så er det bare å la den gli inn i varmen og massere klitten samtidig...

Alt skjer med god tid og i rolige bevegelser, uten penetrering ut og inn, kun kniping og rotering av underliv. Penentreringen kommer automatisk uansett om det er litt vanskelig, det tar bare så pirrende lengre tid. Så fantastisk deilig å kjenne at man tar seg god tid til noe som er så sinnsykt deilig, kald på nesetippen men glovarmt under teppenet... Jeg gler meg til august og se på stjernehimmelen igjen🥰😇

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...