Gå til innhold

Noen som blør lett etter sex og orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nylig å tok celleprøve, ingen problemer. Også vært hos gyn for et år siden pga annet problem, men fikk ikke kommentarer om at han kunne sende unormalt. 

Av og til blør jeg litt etter sex, spesielt om jeg har hatt orgasme. Kan også skje kun ved orgasme etter klitorisstimuli. Er litt mørkere blod blandet med frisk. Litt som en slags gele/slimaktig. 

Og jeg er ikke gravid om noen tror det.  Heller ikke kjønnssykdommer. Bruker p-piller. Brukt lenge og dette problemet oppsto for ca ett år siden. Utsetter ikke, så er nok heller ikke pga det. 

Kan det hende jeg bare har lett blødelig slimhinne? Finnes det noe som kan hjelpe?

Anonymkode: d0a6d...77b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde at det kom en liten pøl med blod etter sex i helgen, var blod på papiret hver gang jeg tørket i 1 døgn men ikke i trusa. Samme blødning fikk jeg en uke før under eggløsning. Får av og til sånne blødninger etter sex, har også normale celleprøver og ingen kjønnssykdommer 

Anonymkode: a20bd...b92

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier gynekologen og hvor lenge har dette vart? Jeg hadde samme problem, var kreft. 

Anonymkode: 1f085...b66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva sier gynekologen og hvor lenge har dette vart? Jeg hadde samme problem, var kreft. 

Anonymkode: 1f085...b66

Det mest vanlige er at det skyldes lettblødende slimhinner/livmorhals.

Har tatt jevnlige celleprøver siden jeg ble seksuelt aktiv (er 40 nå) uten å få negative utslag.

Blør lett under samleie. 

Anonymkode: 42830...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Fikk disse problemene etter å ha tatt p sprøyte. Har hatt mensen nesten sammenhengende i 4 uker nå men noen dager er det så lite at jeg tror det er over. De gangene jeg har hatt sex har det begynt igjen. Går ikke til gyn foreløpig da det sannsynligvis er pga nytt prevensjonsmiddel. 

Hvis jeg hadde hatt dette problemet like lenge som deg, ts, ville jeg forsøkt å bytte prevensjon? 

Anonymkode: 2638a...b24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blør nesten alltid ved sex.. Nå er jeg i fast forhold, men før jeg ble sammen med han, hadde jeg et par flaue forsøk på sex, hvor det endte i en blodpøl.. Synes ikke, selv etter 4 år med samme partner, at det er noe kult at vi alltid må "planlegge" med blod, så nå skal jeg nok en gang til gynekolog for å sjekke om det er noe galt evt noe som kan gjøres.. Klarer jo ikke nyte helt.. 

Anonymkode: 3ea83...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...