Gå til innhold

Utemøbler umøblert terasse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter fra bunnen med en helt møbel-fri terrasse. 

Jeg har kikket litt på homeroom, jotex etc, men finner bare stoler til 2500 kr og oppover. Jeg vil gjerne ha to stoler, en liten sofa, og et lavt bord mellom disse, men frister ikke å bruke 15.000 kr på dette. Helst ikke plastikkmøbler, vil ha noe som kan vare lenge. Kanskje jeg bare må opp i pris. 

Noen tips til nettside jeg kan kikke på som ikke koster skjorta? :) Har aldri kjøpt utemøbler før så jeg vet ikke hvor man pleier å skaffe dette, bare arvet, så lurer på noen gode tips rett og slett. Hvor jeg kan lete. Kikker helst på nett først, men kan kjøpe fysisk i butikk. Har helseproblemer som gjør at jeg ikke kan gå timesvis og lete, derfor er det greit å se på nett først.

Jeg kikker litt på brukt også, men det meste i mitt område er slitt og ikke helt det jeg ser for meg. Tre, lyst, behagelig er vel stikkord.

Anonymkode: 81548...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket finn.no? 

Anonymkode: fdcf3...66d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal møblene stå ute hele året, eller har du bod eller andre lagringsmuligheter for vinteren?

Anonymkode: 795e1...7c0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trademax, Jysk, Europris, Trendroom har slike små grupper fra ca 5000,- og oppover, dvs de hadde iallefall.... mulig de begynner å bli utsolgt nå

Kom på Rusta, plantasjen også... Obs bygg og Maxbo. Det er i det hele tatt mange å velge mellom 

Endret av Fjugur
La til mer
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt masse hagemøbler på Hageland i år. Mye å velge i, mye nordisk feel og rimelige priser sammenlignet med andre.

IKEA har også mye utemøbler.

Anonymkode: 1839e...b8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk Finn.no eller lokale kjøp-og-salg grupper på Facebook.

Utemøblene som lages nå varer lenge, og mange ønsker å bli kvitt for å fornye, når vi går mot nok en corona-sommer.

Eller ha litt is i magen, og vent litt utpå sommeren. Så kan du finne et kupp på utsalg i butikk.

Er på utkikk selv, og tok over et sett med hagemøbler fra noen på Facebook helt gratis :) 

Anonymkode: 8bc3f...743

• Liker 2
Skrevet

Kan du vente til salget hvis du synes det er dyrt? Det starter ofte allerede i slutten av juni. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du sjekket finn.no? 

Anonymkode: fdcf3...66d

Ja, som jeg skrev følger jeg med på finn :) Men lite akkurat nå. Sjekker daglig fremover da.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal møblene stå ute hele året, eller har du bod eller andre lagringsmuligheter for vinteren?

Anonymkode: 795e1...7c0

De kan lagres under halvtak på vinteren i det minste, kanskje også inne i bod egentlig. 

Fjugur skrev (17 timer siden):

Trademax, Jysk, Europris, Trendroom har slike små grupper fra ca 5000,- og oppover, dvs de hadde iallefall.... mulig de begynner å bli utsolgt nå

Kom på Rusta, plantasjen også... Obs bygg og Maxbo. Det er i det hele tatt mange å velge mellom 

Jysk, Trendroom, Rusta og Obs hadde jeg ikke tenkt på, takk! :) 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sjekk Finn.no eller lokale kjøp-og-salg grupper på Facebook.

Utemøblene som lages nå varer lenge, og mange ønsker å bli kvitt for å fornye, når vi går mot nok en corona-sommer.

Eller ha litt is i magen, og vent litt utpå sommeren. Så kan du finne et kupp på utsalg i butikk.

Er på utkikk selv, og tok over et sett med hagemøbler fra noen på Facebook helt gratis :) 

Anonymkode: 8bc3f...743

Ja, jeg vil også  ha noe som varer lenge. Jeg trenger egentlig noe litt kjapt så jeg kan nyte tiden ute nå, å vente til uti sommeren er dessverre vanskelig. VI flyttet og fikk bedre plass, og har nå to verandaer og nesten ingen møbler, så må få noe på den ene verandaen nå i alle fall. Men kan ta den andre verandaen senere i sommer, så takk for tips :) 

___

Ikea fikk jeg også øynene opp for, veldig kjekt! 

Jeg har råd til møblene, men jeg har ikke lyst til å betale så mye om jeg kan la være :) Men da kikker jeg på alle butikkene dere har skrevet, finn daglig, og så kan jeg heller finne mer på salg til veranda nr 2 på sensommeren. 

Anonymkode: 81548...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...