Gå til innhold

Sex utendørs i finværet?

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Gyros skrev (21 minutter siden):

Hyggelig at folk koser seg. Vi har ennå ikke tatt første sommerelskov (bil regnes vel ikke med).😑Men vi hadde et uteelskov i vinter mot et tre. Ikke helt fullført, men pirrende. Men aldri en sommer uten elskov under åpen himmel. Har piknikksekk med teppe, gjerne et nupp etter et nakenbading. 

Du beskriver det livet jeg elsker!

Fortsetter under...

Helt konge..

Jeg og exen hadde et fast sted inne i skogen ovenfor Grefsen,  lunt og fint sted..

Tok med oss teppe, litt lett å spise og drikke,  og hadde masse sex..

Ganske opphissende å ha sex i skogen utendørs 

Gjest Gyros

I kveld fikk vi tatt årets første sommerelskov ute. Jeg sittende på en stein med fruen sittende oppå bakfra. Så byttet vi, hun sittende og jeg forfra. Høyde og bredde på steinen passet perfekt. Vi hadde med oss sitteunderlag. Heftig og morsomt å kjenne på naturkreftene igjen. 🥰

Gjest Alterego666
Gyros skrev (18 timer siden):

I kveld fikk vi tatt årets første sommerelskov ute. Jeg sittende på en stein med fruen sittende oppå bakfra. Så byttet vi, hun sittende og jeg forfra. Høyde og bredde på steinen passet perfekt. Vi hadde med oss sitteunderlag. Heftig og morsomt å kjenne på naturkreftene igjen. 🥰

Det er deilig, det unner jeg dere!

AnonymBruker

Har ofte sex når vi går tur i skogen, det som var deilig i helga som var var jo at man har mye mindre klær på. Vi har ofte sex ute, men vi tør ikke kle av oss og ligge nakne, og veldig mye enklere med bare t-skjorte og shorts enn i full joggedress. Deilig og pirrende med sex i det fri, men har ikke lyst til å bli oppdaget eller kikket på. 

Anonymkode: 0b507...0a1

Annonse

AnonymBruker
On 5/31/2021 at 2:30 PM, Alterego666 said:

Noen som har fått benyttet seg av finværet?

Selv har jeg ikke truffet partner siden varmen kom, men har gått med en murrende kåthet hele helgen hver gang jeg har kommet over et potensielt sted for et deilig uteligg.

Jepp, og gud hvor nydelig det er! Både sola på den bare rumpestumpen, men også hvor pirrende det er å være i en situasjon hvor det er godt mulig noen kommer over oss der vi er i et relativt lite skogholt som er godt besøkt. 

Kos dem når sjansen byr seg, håper godværet holder seg!

Anonymkode: a8397...702

AnonymBruker

Var borte i helgen. Lang biltur hjem. Satt der i skjørt og fikk lyst på han. Spurte han hvor ofte han hadde kjørt med dame i bil som ikke hadde truse på seg. Det hadde han ikke eller visste isåfall ikke om. Da tok jeg trusa av meg og lot han kjenne mellom beina mine. Tok ikke lang tid før han kjørte inn i et skogholt og tok meg deilig bakfra. Så ja, sommer er digg🙂

Anonymkode: 6e14a...3e2

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde sex i barnehagen i dag bak et skur. Veldig pirrende! Kondomen ble liggende som bevis 😻

Anonymkode: 59696...cec

Hvordan gammel var jenta/gutten????

Anonymkode: 0d9e7...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...