AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hvordan går dere frem før dere begynner å ha sex med hverandre? Typen min blir så sur fordi jeg ikke er så våt som han forventer at jeg skal være(vi bruker ofte glidemiddel), han blir våt bare jeg tar litt på ham, mens jeg bruker mer tid. Tilfredstiller dere jenter selv mens dere har han inni dere også? Virker helt som han liker det helt. Før da jeg var yngre ble jeg mye mer våt og kåt mens nå kjenner jeg ikke helt det samme. Synes ikke det er så nedtur å bruke glidemiddel jeg da. Når jeg er alene da blir jeg fortere våt og klarer å komme selv ved fingring, mens når vi er sammen blir det vanskeligere. En annen ting, når dere jenter har sex med typene deres, får dere alltid orgasmer eller må dere gjøre dere ferdig senere feks? Føler jo selv at jeg slapper av når vi har sex. Han klager ofte på at han føler seg mer tiltrukket enn hva han tror jeg er, men jeg er jo det! Jeg har heller ikke like stort behov for sex lengre. Vi har kanskje sex 2-3 ganger i uka, hva med dere andre? Anonymkode: f158f...cbd
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Bruker glidemiddel uten å skjemmes Synes det er diggere med uansett hvor tørr eller våt jeg er. Bruker også hånda for å komme sammen med han. Han ingenting med hans kropp og hvorvidt jeg tenner på han å gjøre, det er bare sånn kroppen min er. Anonymkode: 704d5...a95 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Han blir sur?! Det er jo åpenbart at han trenger å legge inn litt mere arbeid i foreplay. Brukt mere tid på å kose sammen først og bygg det opp. Det er viktig at begge er fysisk klare, at du blir våt er et tegn på det. Kanskje han kan gå ned på deg? Jeg kan tilfredsstille meg selv mens kjæresten penetrerer, men han gjør det også. Jeg kommer ikke når vi har penetrativ sex, men gjør det når han går ned på meg. Anonymkode: b0204...d9c 2
Fioljenta Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Helt vanlig at jeg bruker mer tid enn ham på å bli klar og våt. Og at vi har forskjellig tenningsmønstre. Jeg trenger alltid mer stimuli enn at han er inne i meg. Ofte går han ned på meg før han kommer inn i meg - siden jeg trenger lengre forspill enn ham. Håper dere finner en god rytme begge kan trives med. Ingen grunn til å bli sur eller lei seg fordi man er forskjellige. 💜
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Høres ikke ut som du liker han eller er forelsket. Da blir det sånn. Anonymkode: eff78...ddf
sicario Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan går dere frem før dere begynner å ha sex med hverandre? Typen min blir så sur fordi jeg ikke er så våt som han forventer at jeg skal være(vi bruker ofte glidemiddel), han blir våt bare jeg tar litt på ham, mens jeg bruker mer tid. Tilfredstiller dere jenter selv mens dere har han inni dere også? Virker helt som han liker det helt. Før da jeg var yngre ble jeg mye mer våt og kåt mens nå kjenner jeg ikke helt det samme. Synes ikke det er så nedtur å bruke glidemiddel jeg da. Når jeg er alene da blir jeg fortere våt og klarer å komme selv ved fingring, mens når vi er sammen blir det vanskeligere. En annen ting, når dere jenter har sex med typene deres, får dere alltid orgasmer eller må dere gjøre dere ferdig senere feks? Føler jo selv at jeg slapper av når vi har sex. Han klager ofte på at han føler seg mer tiltrukket enn hva han tror jeg er, men jeg er jo det! Jeg har heller ikke like stort behov for sex lengre. Vi har kanskje sex 2-3 ganger i uka, hva med dere andre? Anonymkode: f158f...cbd Vet ikke helt om jeg fikk helt tak i det du egentlig lurer på, men prøver meg. Mange kvinner trenger mer tid en menn til å «bli klar» for sex, særdeles penetrasjonssex. En normalt frisk mann kan få ereksjon og rent praktisk være klar til samleie på et par sekunder. Med kvinner er det jo selvfølgelig også store individuelle forskjeller, men de fleste trenger lenger tid en mannen på at kroppen gjør seg klar. Utskillelse av naturlig smøring i vagina kan for mange ta opp mot 20-30 minutter med opphisselse/kjærtegn/stimuli av erogene soner etc etc. Det mange kvinner opplever som hensiktsmessig og foretrekker, er å oppnå orgasme igjennom forspill, før selve samleie/penetrasjonen begynner. En måte som dette fungerte utmerket på rent personlig i mitt og min partner sitt forhold, var om jeg etter litt massasje/berøring/nærhet etc forsiktig og gradvis tilnærmet meg hennes underliv. Mye stryking, kyssing etc i nakke, hals, korsrygg, innsiden av lårene, rumpa, lysken, magen osv. deretter helt forsiktig berøring med tunge,lepper, fingre rundt og på ytre og indre kjønnslepper. så la jeg til stimuli av klitoris med tunge, mens jeg samtidig bruker finger/fingre til å stimulere kjønnslepper, vaginalåpningen og etter hvert G-punkt. Da var veien veldig kort til gode orgasmer. Først da, etter orgasme hadde vi samleie. 10 av 10 ganger var hun da så våt, og hadde «svettet ut» så mye naturlig smøring at halvparten hadde vært nok ☺️ Om man raskere vil gå rett på sak feks en kjappis, så er jo glidemiddel et fantastisk hjelpemiddel. Bare husk å sjekk hvordan type glidemiddel dere bruker om det brukes kondom, leketøy osv. De 10+ årene vi var seksuelt aktive, har vi ikke hatt sex en, eneste gang uten at hun hadde orgasme. Jeg drives i stor grad av partner sin nytelse. Oftest mer en min egen. I tillegg har hun alltid hatt lett for å få orgasme. Hun er jo heldig i så måte 🥳
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 Han bruker ikke nok tid på foreplay! En dame er ikke klar før det renner hilsen mann Anonymkode: ba224...d16
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Han er sur fordi han ikke gidder å bruke noe tid på foreplay? Hvis jeg ikke er våt nok og vi dropper foreplay drar jeg frem vibratoren eller glidemiddel. Funker fint det Anonymkode: 49be9...aa3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Kanskje dere kan prøve noen nye sexstillinger? Vi har prøvd anal i det siste. Hun blir skikkelig våt i rumpa etter litt foreplay 😻 Anonymkode: 1056a...839
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje dere kan prøve noen nye sexstillinger? Vi har prøvd anal i det siste. Hun blir skikkelig våt i rumpa etter litt foreplay 😻 Anonymkode: 1056a...839 Men rumpa har da ingen naturlig glid eller naturlig måte å bli våt på? Det er jo derfor det anbefales å faktisk bruke glidemiddel der.. Anonymkode: 59de7...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå