Gå til innhold

Hva for noen farger skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :P Sitter og funderer på hva for noen farver jeg skal velge i mitt bryllaup . Tenker litt på dyp lilla og hvitt eller lys grønn , lys gul og hvitt. det er ikkje så enkelt dette her nemlig det er jo så mye fint. Hva skal dere ha da? :lol::lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha to lilla toner og hvitt. Dyp lilla og litt lysere lilla.

Skrevet

Har svakt lilla og svakt blå blomster på kjolen min, så det blir nok disse farvene. Og mye hvitt selvsagt!

Skrevet

Vi har ennå ikke bestemt oss for farger ennå, men jeg er veldig svak for kombinasjonen off-white og grønt. De samme fargene vil da være på invitasjon, bordkort, sanghefte og servietter.

Jeg ønsker meg en bukett med bare hvite blomster og med en god del blader i (litt mørk grønnfarge). Bare så synd at Märtha valgte samme farger i sin bukett :-?

Tror vi skal pynte med markblomster ellers, og da vil en hvit bukett ikke kræsje totalt med sommerens ville slektninger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går får pastell eller en bukett av alle rosafargene, dette vil også gå igjen i resten av pynten..... :kgsmil:

Skrevet

Hos oss skal fargene gå i hvitt,champagne og grønt.Synes det er delikate farger.Er liksom redd for at det skal bli FOR mye farger også,men det hørtes veldig lekkert ut med lilla :smile:

Skrevet

Vi hadde oransje/rødt og lilla.

Alle invitasjoner, borkort, menyer osv var i lilla (to toner - dyp lilla underst, lyselilla oppå der skriften var)

Alle blomster var i oransje/rødt (gerbera, calla, roser, liljer osv).

Veldig fornøyd med det!

Skrevet

Vår farger gikk i champagne og grønt.

Vi lot dette gjenspeile seg i samme papir på: Innvitasjon, kirkeprogram, sanghefter og takkekort (som skrives nå fortiden).

Mye av det grønne ble en spessiell type blader som gikk igjen overalt. Også i håret mitt, brudebuketten, borddekorasjonene osv.

For å se mere kan du se på hjemmesiden vår.

Papiret kjøpte vi på Norway Design og laget alt selv. Ikke dyrt.

Lykke til

Klem

Skrevet

Våre farger var lilla og hvitt. Rent og lekkert. Lillafargen ble tatt opp i bordkort som var laget av røyslyng knyttet sammen i hvitt sløyfebånd på hvite duker. Den sammen blomsten ble brukt som pynt i kirken både ute og inne. Syntes dette var nydelig og passet godt til at vi giftet oss om høsten. Så jeg er selvfølgelig veldig enig i dit valg :wink:

Klem fra Vekten

Skrevet

Vi skal ha fargene lilla, hvit og grønt i vårt bryllup. Skal ha hvite roser med innslag av lilla og masse grønne blader i buketten og så skal vi pynte festlokalet med røsslyng, einer og hvite ballonger. Alt dette går også igjen i bordkort og festprogram.

Lykke til med fargevalget! :P

Skrevet

Heia!

Vi hadde rødt, grøndt, gull og hvitt som farger i bryllupet. Dette gikk igjen i buketten/knapphulsblomstene/oppsatsene, invitasjonene, kirkeprogram, sangheftene og bordkorta.

Koz.. :wink:

Skrevet

Vi skal ha hvitt, lysegult, sølv og sansynligvis lilla.

Brudebuketten min skal gå i hvitt og kremgult og med sølvsnor/perler over. Dermed ble de fargene lett å bruke. Vi skal og ha en farge til, og den blir da san. lilla. Grei farge mot den hvite og gule!

Skrevet

Hei, hei. :D

Vi skal ha fargene champanje, hvitt, sølv, stål og gull. Dette går igjen i blomster (muligens noe mer farge i den, har ikke helt bestemt meg ennå), invitasjoner, bordkort, pynting, kjole osv.

Jeg vet det er litt kjedelig, men jeg har en konservativ smak og føler meg ikke bekvem med sterke farger. Tror det kommer til å bli fint og stilrent.

Skrevet

Vi skal ha hvitt/offwhite og grønt. Hele bordet skal pyntes med de to fargene. Men i min bukett har jeg lyst på røde roser. Så det blir jo en fargeklatt innimellom alt det hvite og grønne. :D

Skrevet

Hei.

Bryllupet til CEL. og Piano Man gikk i Ametystlilla og hvitt + en del sølv.

Dette ble kjempefint syns vi. Pga vanskeligheter med å få tak i alt i riktig lillafarge så ble det flere nyanser av lilla, noe som gjorde det hele bedre.

Vi fikk blomsterdekorasjoner, servietter, ballongklaser, program invitasjoner Osv i lilla, hvit og sølv.

Dette er et aspekt som ikke nødvendigvis trenger å koste så mye penger men som kan gjøre mye av seg likevel, så vi la mye arbeid i dette. Det ble fint da det så veldig stilrent og gjennomført ut.

Lykke til.

Skrevet

Svigermor har fått ansvaret for pynting og blomar (er kanondyktig til sånt!! :D ), men eg trur ho satsar på bordaux (det er alt me har fått vita så langt, for det skal vera ein overraskelse!), og sikkert creme-kvitt, som (etter planen så langt) skal vera fargen på kjolen.

Synest det er deilig å overlata pyntinga til andre, men eg kjem truleg til å ta bordkorta. Veit ikkje kvifor, men akkurat det å laga bordkort følest så personleg at eg ikkje kunne tenka meg at andre skulle gjera det.

277 dagar att!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...