Anglofil Skrevet 3. juni 2021 #21 Del Skrevet 3. juni 2021 Katretty skrev (1 time siden): Hei! Nå er det kommet enda en tråd som diskriminerer uføre: Så min uføre venn som eier leilighet og bil, som jobber deltid og har et fantasisk nettverk rundt seg, hen må være oppdiktet da? Lei. Tråden er slettet da jeg anser måten tråden er formulert som diskriminerende/hetsende/nedsettende. Anglofil (teamleder) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katretty Skrevet 3. juni 2021 #22 Del Skrevet 3. juni 2021 Setter pris på kjapt svar og rask handling. 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 3. juni 2021 #23 Del Skrevet 3. juni 2021 Etter under tre kvarter er denne tråden allerede veldig stygg. Vær så snill og kikk på dette. @Anglofil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juni 2021 #24 Del Skrevet 3. juni 2021 Navani skrev (54 minutter siden): Etter under tre kvarter er denne tråden allerede veldig stygg. Vær så snill og kikk på dette. @Anglofil Tråden er slettet da jeg anser måten tråden er formulert som diskriminerende/hetsende/nedsettende. Anglofil (teamleder) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå