vintage Skrevet 31. mai 2021 #1 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg må jo gå ut fra at dere moderatorer tenker at tråden, opprettet lørdag kveld av en helt ny bruker, har noe for seg annet enn hets? Jeg ønsker i så fall å få vite hvordan dere vektlegger tråden som noe annet 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 Er også nysgjerrig. Mange skriver de har rapportert tråden i går, meg selv inkludert, og det skjer ikke noe. Det er mye stygt i den tråden, så håper dere admins tar en titt nå og vurderer om dere syns det er ok å omtale en sårbar gruppe på denne måten, og i så fall begrunner godt hvorfor. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2021 Navani skrev (5 minutter siden): Er også nysgjerrig. Mange skriver de har rapportert tråden i går, meg selv inkludert, og det skjer ikke noe. Det er mye stygt i den tråden, så håper dere admins tar en titt nå og vurderer om dere syns det er ok å omtale en sårbar gruppe på denne måten, og i så fall begrunner godt hvorfor. Ja, jeg er spesielt interessert i hva de mener at trådstarter tilfører (den evige) diskusjonen, i og med at innholdet tydeligvis er vurdert som «innafor» 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 31. mai 2021 #4 Del Skrevet 31. mai 2021 Moderatorne har kanskje satt seg litt inn å forskjellen på hets og uenighet, samt forsljellen på å føle seg krenket og å bli krenket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. mai 2021 #5 Del Skrevet 31. mai 2021 Navani skrev (2 timer siden): Er også nysgjerrig. Mange skriver de har rapportert tråden i går, meg selv inkludert, og det skjer ikke noe. Det er mye stygt i den tråden, så håper dere admins tar en titt nå og vurderer om dere syns det er ok å omtale en sårbar gruppe på denne måten, og i så fall begrunner godt hvorfor. Moderator bruker ofte 24-48 timer på å rydde en tråd, så vi må gi de litt tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 31. mai 2021 #6 Del Skrevet 31. mai 2021 Honey Dew skrev (24 minutter siden): Moderator bruker ofte 24-48 timer på å rydde en tråd, så vi må gi de litt tid. Helt klart, men tråden er godt over 48 timer, så håper det skjer noe snart Den kunne godt ha vært skjult for gjennomgang som jeg har sett de gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. mai 2021 #7 Del Skrevet 31. mai 2021 Navani skrev (Akkurat nå): Helt klart, men tråden er godt over 48 timer, så håper det skjer noe snart Den kunne godt ha vært skjult for gjennomgang som jeg har sett de gjøre. De har sikkert mye å gå i gjennom, men jeg krysser fingrene og håper at den snart blir ryddet/stengt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katretty Skrevet 31. mai 2021 #8 Del Skrevet 31. mai 2021 Har selv rapportert tråden. Nei, det er ingen annen grunn for den tråden enn å skape splid. Dessverre altfor mye slikt her inne på KG. Det er vel en grunn til at de søkte etter flere moderatorer for ikke så lenge siden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. mai 2021 #9 Del Skrevet 31. mai 2021 Hei Beklager, denne burde vært gjennomgått for moderering. Tråden er derfor skjult i påvente av moderering. Anglofil (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2021 #10 Del Skrevet 31. mai 2021 Anglofil skrev (Akkurat nå): Hei Beklager, denne burde vært gjennomgått for moderering. Tråden er derfor skjult i påvente av moderering. Anglofil (teamleder) Enkelte ytringer var så grove at jeg har lagt ved link og bedt politiet sjekke tråden. Får de tilgang i mens den er til moderering? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. mai 2021 #11 Del Skrevet 31. mai 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Enkelte ytringer var så grove at jeg har lagt ved link og bedt politiet sjekke tråden. Får de tilgang i mens den er til moderering? Nei, men i slike tilfeller pleier politiet i så fall å ta kontakt med oss, og da vi vil vi eventuelt gi ut de opplysninger de måtte trenge. Noen ganger tar også vi i administratorteamet kontakt med politiet om ytringene regnes som svært grove. Anglofil (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2021 #12 Del Skrevet 31. mai 2021 Anglofil skrev (Akkurat nå): Nei, men i slike tilfeller pleier politiet i så fall å ta kontakt med oss, og da vi vil vi eventuelt gi ut de opplysninger de måtte trenge. Noen ganger tar også vi i administratorteamet kontakt med politiet om ytringene regnes som svært grove. Anglofil (teamleder) Så bra. Håper dette blir skikkelig tatt tak i. Det forpester hele klimaet på kg med gjentatt diskriminering av uføre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avocado83 Skrevet 31. mai 2021 #13 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg kontaktet Egmont for denne systematiske hetsen har foregått i åresvis uten at moderatorene slår ned på det. Den eneste grunnen til at de nå tar tak er fordi mange nok rapportere den,men den ligger fortsatt flust av lingnende tråder og kommentarer på forumet som de ikke tar tak i 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 31. mai 2021 #14 Del Skrevet 31. mai 2021 Avocado83 skrev (1 minutt siden): Jeg kontaktet Egmont for denne systematiske hetsen har foregått i åresvis uten at moderatorene slår ned på det. Den eneste grunnen til at de nå tar tak er fordi mange nok rapportere den,men den ligger fortsatt flust av lingnende tråder og kommentarer på forumet som de ikke tar tak i Man må klare å skille diskusjon man ikke liker og hets. Det aller meste går under førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avocado83 Skrevet 31. mai 2021 #15 Del Skrevet 31. mai 2021 PetterKanin skrev (6 minutter siden): Man må klare å skille diskusjon man ikke liker og hets. Det aller meste går under førstnevnte. Gi deg mens leken er god! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 31. mai 2021 #16 Del Skrevet 31. mai 2021 Avocado83 skrev (Akkurat nå): Gi deg mens leken er god! Dere må klare å ta innover dere realitetene. Det er langt flere brukere som kommer med beskyldninger om hets enn det er som bedriver hets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avocado83 Skrevet 1. juni 2021 #17 Del Skrevet 1. juni 2021 Forumansvarlig (kontaktet Egmont) var heller ikke fornøyd så håper moderatorene blir flinkere til å gripe inn og forholder seg til 24 times regelen. Og så oppfordrer jeg alle til å sende de linker av tråder hvor de se den hesten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 1. juni 2021 #18 Del Skrevet 1. juni 2021 @Avocado83 Kjempebra jobbet! 👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avocado83 Skrevet 2. juni 2021 #19 Del Skrevet 2. juni 2021 Ichiko skrev (16 timer siden): @Avocado83 Kjempebra jobbet! 👏 Takk! Innså at det var på tide å gå la Egmont få vite hva som forgår under deres ledelse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katretty Skrevet 3. juni 2021 #20 Del Skrevet 3. juni 2021 Hei! Nå er det kommet enda en tråd som diskriminerer uføre: Så min uføre venn som eier leilighet og bil, som jobber deltid og har et fantasisk nettverk rundt seg, hen må være oppdiktet da? Lei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå